Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Vår ?

Av Linda Johansson - 8 mars 2011 11:37

Ska man våga tro att våren är på väg tro ? Jag vill så GÄRNA tro det nu när   tittar fram och värmer lite grann ... Men det kan lika gärna komma mer snö vilken dag som helst ... Man ska nog inte våga hoppas för mycket endå ...

Jag skulle vilja gå ut och ta en promenad känner jag men det har jag inte tid med mamma ska hämta Nea ifrån dagis idag kl 14.00 och komma hit med henne så stannar hon en stund med oss , jag ska strax ta golvena som VERLIGEN behövs nu .... Så jag hinner inte hämta Nea på dagis idag

utan min snälla mamma ♥ gör det åt mej istället :-)


Vad vi mer ska göra idag vet jag inte , som sagt var mamma stannar en stund med oss sen när hon åker kanske Nea springer ner till Donnie en sväng

hon pratade om det igår att hon ville göra det ... Så får se om hon gör det då

och om han är hemma det vet man jue aldrig heller :-)

Annars så kanske vi tar en promenad ut i det fina vädret om det håller i sig


Jag är GLAD att det finns dom som förstår mej också ...

Att jag också har haft ett HELVETE under så många år ... som sätter

djupa spår i än och man vet inte hur länge till man ska orka ...

Ibland är det så svårt , och man vill bara ge upp allt låta sig tryckas ner

Men vad vore jag för mamma om jag inre kämpade för mitt barn ?

Ni som tror er veta precis ALLT ... Som kommer med era JÄVLA

påhoppningar ... har ni själva barn kanske ? Hur skulle NI känna er om det kom en vilt främmande människa som skulle ta hand om erat barn ...

som kallade sig för mamma , som la ut bilder på erat barn utan att ni tillät det

Som låste in erat barn tillsammans med henne så ni inte fick ut erat barn ?

Om ni hade nån som förföljde er när ni var ute och sprang efter er ?

Berättade för ER vad som är bra för ERAT barn ?

ALDRIG kalla er för mamma till erat barn utan BARA kalla er erat namn till barnet ... ???  Lägga ERAT barn på sitt bröst (förstöra den tryggheten mellan erat barn och er)

Om hon hade eget barn också som denna människa har ...

Lämnade sitt eget barn på dagis och tog med sig erat barn till

badhuset ? Hur kan man lämna sitt eget barn på dagis och låta nån annans barn vara ledigt ifrån dagis (fast det större barnet behöver dagis mer) gör en mamma så ? jag skulle ALDRIG komma på tanken

då tar man väl med sig båda två eller så går man inte alls ? Stackars barn

säger jag bara .... Sinnes rubbat ...

Bara lite av det jag fått tagit i så många år , sätt er ner tänk igenom det här

och fundera på hur NI skulle känna er då ... Sen kan ni öppa käften

om hur situationen är ....

 

TACK !!!!!

 
 
Ingen bild

Erika

8 mars 2011 14:22

Usch, vad tråkigt att du mår så dåligt vännen! Och tyvärr så verkar dessa människor må bra av det. Hur Neas pappa kan tillåta allt det här kan jag verkligen inte få in i mitt huvud. Att han kan se dig må dåligt, se dig smutskastas, hur det än är så har ni ett livs levande barn ihop. Ni har något gemensamt och det är att ni har ett barn som ni båda älskar.
Nea sitter mitt i all denna kattskiten, undrar vad hon tänker om allt, hon säger säkert inte allt heller. Barn är duktiga på att gömma sig bakom sin fasad. Men jag vet Linda att du tar hand om henne mer än bra! Jag vet att du kämpar för henne, och jag förstår att du inte mår så bra just nu.. Även en stark människa kan brytas ner för att sen ta sig upp igen starkare än någonsin. Jag antar att du redan gjort det ett par gånger?

Sen att dem säger att du lämnar bort Nea till din släkt, vad är det för fel med det? Ska inte Nea få umgås med dem hon gillar? Eller ska hon bli fråntagen det också? Det är ju faktiskt henne dem straffar när dem skriver så, inte dig om det var det dom trodde.

Och att Danne säger att Nea är trött varje gång hon är ledsen och saknar dig, ja så kanske är fallet men det bevisar också vilken hon känner sig mest trygg med. Det betyder att hon känner sig mer trygg med dig när det börjar bli daggs att gå i säng osvosv.. Många barn gör så! Inget konstigt med det!

Fy fan vilken stark människa du är Linda, men jag vet att du inte mår så där jätte bra nu.

ha det gott vännen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards