Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Tv kväll !

Av Linda Johansson - 28 mars 2011 20:51

Ikväll är det en riktig TV kväll för mej kollar just nu på "112 Poliser" direkt efter det så börjar "Världens bästa hotell" som jag VERKLIGEN fasnat för ... jag tycker sånna människor är så otroligt underbara ... dom är ALLTID glada och njuter av livet ... dom gemför sig inte med andra ... som vi brukar göra ...

"titta på henne vilka jävla fula skor , eller guuud vad tjock hon var , eller jag borde verkligen banta jag har gått upp så mycket i vikt ,

 jag mår så jävla dåligt" tex

dom lever i nuet och är glad att dom är som dom är ... Det är DET som gör dom så speciella och underbara i mina ögon .... Dom är ALLTID glada och det smittar av sig på alla andra ... Jag tycker speciellt om Kristoffer ... han bryr sig inte om , om han gör bort sig han försöker

 verkligen fast det blir lite tokigt ibland ...

Alla borde igentligen vara lite mer som dom här

 underbara tjejerna och killarna

Och inte klaga så JÄVLA mycket på allt utan vara glad åt det man har ...


Efert världens bästa hotell blir det Big Brother så klart :-D

Sen blir det sängen för min del ...  imorgon ska jag försöka sova ut en stund på

morgonen sen upp och städa och putsa fönstrerna så hoppas på fint väder imorgon att det inet snöar ...

Nu börjar världens bästa hotell så nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på

dom här mysiga människorna :-)

Natti Natti  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards