Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Svar

Av Linda Johansson - 29 mars 2011 12:46

Svar till : Liisa

 

Jag har INTE sagt att jag inte är glad över det ? Jag klagar på Johanna för att det finns MYCKET att klaga på :-D jag menar om jag inte skulle skriva om varken Johanna eller Danne vad skulle ni läsa då ? Ni läser jue för att det är intressant eller hur ?

hehe nope jag förmedlar lika dåligt som dom gör ;-D med andra ord INGENTING ... Jag tänker inte lägga ner energi på att försöka sammarbeta med folk som inte möter mej på halva vägen ...varför ska JUST jag göra det ?

Har du svar på det kanske ? Och varför inte dom ?

Känner du mej eller Johanna / Danne ? för om inte så vet du INGENTING om någonting ... men som sagt var om jag inte skrev om varken Johanna eller Danne så skulle ni inet tycka att min blogg var lika intressant ;-) rätt eller fel ?


Puss på dej !


Svar till : Tina

 

Jag anser det kanske ? får jag inte ha mina egna åsikter i min blogg kanske ?

Så kan du lika gärna sluta besöka min blogg ... Annars så acceptera mina åsikter svårare än så är det inte ;-)

Jag lägger mej i hur mycket jag än vill för det är MIN dotter som är där ...

Och då har jag MYCKET att säga till om ska du veta darling :-D

Jag ringer honom om jag vill veta vad dom gjort i veckan sötnos ;-)

Annars så frågar jag Nea hon kan prata själv vad dom har gjort ...

Jag behöver ingen jävla bok för det som Johanna ska skriva sina löjliga jävla texter i om hur ALLT är sååååå underbart och en massa hjärtan som man höll på när man gick på lågstadiet fast hon har jue fastnat där verkar det som :-D

Själv har jag vuxit ifrån sånt trams !

Aggresiv ? Men älskade lilla vän ... då har du INTE sätt mej aggresiv det ska jag tala om för dej ;-) Då vet du inte vad du pratar om ...


Puss på dej sötnos ;-)

 
 
Ingen bild

Liisa

29 mars 2011 13:34

Är man ärlig i sin blogg så får man räkna med ärliga svar lilla snuppan ;)
Och skulle du inte haft några läsare så skulle du inte skriva blogg. Rätt eller fel?
Hahahahahahaha
jag hånskrattar åt dig.
Och svaret på frågan om jag känner dig/Johanna eller Daniel så är svaret JAPP! Jag vet väl vilken du är.. har varit på samma fester som dig, har varit hemma hos dig. Johanna och jag byter ett par ord då och då och Danne har jag också träffat så jag vet nu mer än du tror lilla hjärtat =)

Love u moste babe <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards