Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Linda Johansson - 1 juli 2011 18:19

Följde med mamma & pappa för dom skulle käka efter jobbet idag !

Sen släppte dom av mej vid systemet så sprang jag in och köpte två rosévin

sen vidare in på Lindex där köpte jag ett vitt linne med spets nertill på REA

och ett par svarta leegins ! Sen vidare in på Kicks och köpte en mascara och ett par örgängen och en fotkedja !

Var SKIT sugen på en parfym dom hade på REA också men jag höll mej !

Har shoppat mycket idag endå får inte pengar på några veckor !

Men jag kan inte låta bli :-/

Nästa månad när jag får stor lön så lär jag hålla i pengarna lägga undan dom

eller ge dom till mamma & pappa !

Jag lär skärpa mej !


Jag vet fortfarande inte vad som händer ikväll !

Jag har jue alkohol men vi får se är ganska trött också

Men är väl inte så sugen på att åka hem och sätta mej i min lägenhet och häcka

Det visar sig lite senare emot kvällen vad som händer !

Hoppas att ni har en bra Fredag och njut av ledigheten !

Hörs senare !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 1 juli 2011 15:36

På att få gå hem nu och ta helg :-D Äntligen !

Jag skulle kunna gå nu också men då får jag jobba över nån annan dag

så det är lika bra att vänta till 16.00 iaf !

Så tänkte fördriva tiden med att underhålla er lite :-)

Känns som om det bara är jag och vikarien för vaktmästaren kvar i huset !

Helt öde !

Men dom flesta vill väl hem i tid nu när det är Fredag !

Får se vad jag ska göra idag ... ska iaf följa med mamma & pappa och käka

jag kommer inte äta den här gången  men följa med gör jag !

Vad som händer ikväll får vädret avgöra om det blir något inne eller ute !

Just nu regnar det men jag hoppas att det bara är en skur !


Imorgon ska jag in till Ockelbo marknaden åker nog in med mamma & pappa

en sväng om det inte blir nå andra planer

det visar sig i morgon !


Nu kan jag inte sitta här och skriva om ingenting längre för att fördiva

tiden har inte så mycket att säga

har klarat mej själv idag på eftermiddagen :-D wiiie

stolt över mig själv !

Så snart kommer jag att kunna det här galant !

 Hörs senare !

Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards