Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Linda Johansson - 13 juli 2011 20:36

   Hejj snyggingar !



Hoppas ni har haft en bra dag fast inte solen riktigt har velat värma så mycket !

Men inte har det gjort mej något jag har jobbat som vanligt !

Jag trivs bra på jobbet och tycker att det är kul att jobba och få lite rutiner !

Men visst är det jobbigt att gå upp så tidigt Måndag - Fredag !

Helst utav allt skulle jag vilja ligga kvar under täcket och sova vidare !

Men det går inte utan man måste gå upp och iväg !


Mamma , pappa och Nea hämtade mej på jobbet idag

(Jag gick hem lite tidigare än jag brukar)

för Nea hade tid hos tandläkaren 16.30 och jag slutar vanligt vis 16.15

Men för att hinna gick jag en kvart tidigare idag men jag har lite övertid

så jag förlorar ingening på det !

Pappa släppte av mamma på stan och mej och Nea vid tandläkaren !

Nea var ganska orolig när vi satt i väntrummet att dom skulle behöva borra

i hennes tänder hon tycker inte om ljudet av borrarna där !

Men allt gick så bra tandläkaren var super gullig emot både mej och Nea

(Kan tillägga att han var ganska söt också)

Hon hade så fina tänder så , om alla hade så fina tänder så skulle inte vi

ha haft nå jobb sa han till Nea :-)

Så det hade vi lyckats bra med jag och Daniel sa han så vi fick lite beröm !

Men lite tandsten hade hon som han skrapade bort !

annars såg allting bra ut :-)

Min duktiga tjej


  


Efter tandläkare blev det en sväng in till Gävle bara för att !

Bestämde oss för att käka lite på MAX det är inte ofta man kan göra det !

så otroligt gott ... men jag fick liiite för mycket ketcup på min burgare !

Annars var det jätte gott !

Sen hade dom satt ut en rätt så stor hoppborg utanför så barnen kunde leka i

och där sprang Nea så klart runt ... så hittade hon en tjej kompis att leka med

så vi blev kvar en stund !


  


Efter vi ätit klart och Nea lekt klart så åkte vi tillbaka till Sandviken igen

jag skulle handla lite till jobbet imorgon !

Nu sitter jag här och bloggar lite medans Nea leker med Ludde !

Hon fick en badboll i Maxboxen på MAX tidigare (Sebilder)

så dom håller på att bolla bollen till varandra !

Själv är jag så trött så jag mår illa !

Jag ska snart göra kväller för både mej och Nea får se vad hon säger om det idag då igår var det ganska svårt att få henne i säng !

Jag behöver verkligen somna i tid för att orka gå upp 05.30 varje morgon !

Så vi får se men trött som fasiken är jag iaf !


  


Vi hörs imorgon får se när jag hinner blogga !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 13 juli 2011 20:20

Bjuder på lite bilder på min lilla stolthet ♥ Otroligt vacker liten tjej !


       

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards