Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Linda Johansson - 7 juli 2011 20:21

Hejj sötnosar !



Förlåt att jag inte har upptaderat nå idag så ni har fått något att göra !

Men jag har inte haft tid eller ork !

Jag har jue som sagt var jobbat och idag har det varit lite mer att göra än

andra dagar för jag och Camile har fått lite extra arbetsjuppgifter nu när

det är så lungt !

Jobbat , handlat , ätit och slappat lite framför TVN

Så jag har inte mycket att berätta för er endå idag !

Usch så tråkigt för er :-)

JOO ! Jag har föresten shoppat idag :-D Online shoppat så klart !

När jag får kläderna så slänger jag ut bilder så får ni se

ni är säkert jätte nyfikna på vad jag har skickat efter !



Imorgon är det helg ÄNTLIGEN ! ♥



Nu ska jag ta ut hunden jag lovade mamma att göra det igentligen orkar

jag inte det men för att jag är så enormt snäll så ställer jag upp :-D

Sen blir det en dusch och sängen och invänta helgen ! GÖTT !



Bjuder på en bild på mej och Ludde för att jag har varit så tråkig idag !

  


Puss och Kram !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards