Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Linda Johansson - 16 juli 2011 20:31

Hoppet har tagit slut ! Den lilla gnistran man hade kvar har slocknat !

När man inte längre ser någon utväg !

När allt man ser är mörker , när man inte kan andas genom tårar och frustation

När man känner sig ensamaste i världen ... när ingen verkar bry sig

eller ens orkar lyssna !

När man knappt orkar ta sig upp ur sängen till en ny helvetesdag att möta !

När rädslan fryser hjärtat till is !

När ångesten tagit över !


Då känner du som jag ... välkommen till min värld !


Av Linda Johansson - 16 juli 2011 14:53

Jag mår otroligt dåligt just nu ! Jag hatar det här ! Hur ska jag orka och klara detta ? Jag slits sönder inifrån när det blir så här !

Tårarna bara rinner och jag känner mej helt värdelös och vet inte hur jag ska

kunna hantera situationen längre !

Jag orkar snart inte mer ... finns det INGEN som kan hjälpa mej !

Jag vet inte hur jag ska klara det här ensam ... men jag ska försöka även fast det

sliter sönder mej så ska jag inte falla för det !

Jag har klarat det förut på ett annat sätt !  och kommer att klara det igen !

Det MÅSTE sitta nån där uppe som verkligen hatar mej som låter mej få

leva så här ! Få ha det så här varje gång !

Nu står jag HELT maktlös den här gången ! Och jag vet inte vad jag ska göra !


Djupa andetag tänka posetivt (försöka iaf) du klarar det här du har gjort det förut ! Du måste kämpa det är din plikt din skyldighet !



Av Linda Johansson - 16 juli 2011 13:22

Med helg ! Få sova någon


 timme till ! ♥



Jag orkade inte blogga igår för jag var helt slut !

Först jobbade jag ifrån 07.00 till ca 15.30 sen hem , packa ihop ALLA saker

hos mamma & pappa för att åka hem !

Handlade på vägen ... gick ut med sopor , packa upp allting

och det vill inte säga lite heller ... det blir en hel del saker och kläder när man varit borta i 3 veckor !

Boka tvättstuga tills idag18-20 - 20-22  laga mat gå igenom ren och

smutsig tvätt !

Så hela dagen igår hade jag fullt upp när Nea la sig vid 21.00 kröp jag också

ner i min sköna säng efter 3 veckor i en 2 sits soffa och läste tills jag somnade !'

Så , så såg min dag ut igår plus underhålla en liten tjej !



Nu ska jag vara hemma resten av veckorna jag jobbar ... så får jag ta mej

till jobbet på något sätt på morgonen (Min cykel är sönder)

Så det lär väl få bli så att jag går fast jag inte alls är så sugen på att gå så tidigt

på morgonen när man är trött !

men på något sätt så lär det gå !



Idag ska vi tvätta som sagt .. gick en sväng till ÖB för en stund sen och köpte

lördagsgodis åt Nea och sköljmedel till tvätten !

Idag är det en sån där dag jag är lite smått irriterad på allt och alla !

Jag förstår mej inte på folk som står än så nära kan vräka ur sig sånna ord !

Det sårar men det skiter dom totalt i !

Nu får det räcka känner jag ... nu lär det dröja väldigt länge innan jag träffar

dom igen efter det här idag !

Så det gjorde inte saken bättre ... men nu har det lagt sig lite som tur är !

Usch vad ledsen och besviken och sårad jag känner mig !

Av dom allra närmaste också !

Inte första gången det här händer !

Så nu ska dom verkligen få se att nu var det absolut sista gången dom sa så här !


Vad ska ni själva göra idag ?



Vädret är tråkigt jag bara väntar på regn och oväder !

Så jag och Nea får hitta på något att göra inne tills det blir tvättstugan !

Orkar inte gå ut och utmana ödet att träffa på "vissa" människor !

Vi hörs lite senare !

Puss och Kram !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards