Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Linda Johansson - 4 juli 2011 19:20

Slänger in ett inlägg medans jag väntar på att få skölja ur färgen i håret !

Som jag skrev tidigare så skulle jag färga håret idag men visste inte vilken färg

jag skulle ta ! Men jag bestämde mej för mörkbrunt endå !

Det känner jag mej bekvämast i !


 


Blir en dusch sen när jag ska skölja ur håret sen göra lite mat

(Är skit hungrig men har inte hunnit äta än)

äta och kolla på TV sen blir det sängen för min del !

Klockan ringer 06.00 imorgon bitti ! PUH !


   



Imorgon ska jag troligtvis träffa Jenny också ! :-)

Gud va länge sen jag träffade henne nu båda två har haft fullt upp

hon med sitt körkort och flytt plus barn ...

Jag med barn och jobb !

Så nu är det på tiden att vi träffas lite och snackar lite skit :-)

Saknar henne som fan !

 

  

 

Hörs imorgon eller senare !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 4 juli 2011 16:57

  


 

Av Linda Johansson - 4 juli 2011 14:35

Sitter på jobbet och väntar på att få gå hem ! Men det är ett tag kvar innan jag får gå hem !  Tiden går så sakta det finns inget att göra !

Sitter och fördriver tiden med Tobias !

Ska försöka ta tag i att färga håret när jag kommer hem det är dax nu

 Men jag vet inte om jag ska färga det lite ljust (Inte blondt) eller mörk ?

Jag är mörkblond i hårbotten nu så det passar inte ihop med resten av

håret som är mörkt ... så jag vet inte alls hur jag ska göra !

Solen kommer att bleka håret endå i sommar !

Så kanske färgar det lite ljus brunt istället för mörk brunt !

Aaa vi får se hur det blir :-)


Jag längtar som faaan till lönen kommer så jag får åka iväg och shoppa lite !

Hoops ! Där kom det igen !

 Men jag kan inte låta bli ! Shopping är bra för själen säger dom :-D

Sen ska jag ta med mej Nea till nån leksaksaffär så får hon välja

vad hon vill ha där i rimliga priser så klart !

Men det kan man jue inte berätta för henne nu då kommer hon tjata ihjäl

mej veckorna innan lönen kommer ! :-)


Saknar henne som bara den just nu ! Hon skulle igentligen ha kommit hem

idag men eftersom Daniel har semester med henne så blir hon borta

till nästa Måndag och det känns kan jag lova !

Men hon vill jue vara tillsammans med sin pappa också det förstår jag jue !

Men klart jag saknar henne endå !

Men när hon kommer hem då ska vi rå om varandra !

Mammas lilla hjärta !


Ne nu ska jag försöka hitta på något annat att göra så tiden går lite fortare !

Men vi hörs när jag kommer hem !

Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards