Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Linda Johansson - 11 juli 2011 19:17

Jag är så OTROLIGT glad att ha min lill kärlek ♥  hemma igen !

Så som jag har längtat efter henne !

Nu ska jag krypa upp i soffan och kramas med henne igen !

Det absolut BÄSTA som finns det är DU !


    

Av Linda Johansson - 11 juli 2011 16:49

Orkade inte blogga igår utan det vart bara en filmkväll hemma med mamma ! Och i Lördags var jag till Väserås på Power meet crusing ! Men det vette fan om det är någonting för mej igentligen ?


  

Fulla folk percis överallt ... barnsliga killar , skrikande folk !

Dunka plåt , börna , slagsmål m.m

Nej tack jag klarar mej jag tror jag har vuxit ifrån det där !


 


Har inte hunnit blogga något idag !

Kom hem ifrån jobbet för ett tag sen sitter och väntar på att

mamma & pappa och Nea ska komma hem dom har varit i Gävle och handlat

Så Nea ringde mej när jag nyss kommit hem och frågade om

jag ville krypa upp i soffan och kura med henne och kolla på

"Alvin och gänget"

Självklart min lilla skatt !

Jag vill inget hellre än att kramas med henne efter hon har varit hos

sin pappa i två låååånga veckor nu !

Så idag blir det bara mys och en massa kramar !


 


Ska väl hem en sväng senare och hämta lite saker åt både mej och Nea !

Klockan ringer 05.30 imorgon bitti upp göra sig klar och möta upp

Camile utanför henne till 06.20 och knata iväg till jobbet !

Så det får bli en tidig kväller ikväll känner jag !

Det beror lite på Nea också !

Hörs senare kanske !

Ta hant om varandra !

Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards