Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Linda Johansson - 18 juli 2011 16:49

Jag HATAR verkligen regn !



Iaf om man måste gå hem i regn !

Som tur är så är man klok nog att ta med sig paraply man ser på morgonen

om det blir dåligt väder och det behövs ett paraply !

Kom nyss hem (Ville jobba över lite idag men Camme tjata med mej) :-D

jag hade lite raporter jag skulle gå igenom men det får bli i morgon

hade fullt upp med att ta mej hem efter jobbet faktiskt !

Det regnade och blåste nå fruktansvärt och blöt på byxorna vart man också !

JÄVLA SKIT SOMMAR !

Jag vill ha soool !

Men vi fick oss ett gott skratt iaf ! :-D

Sen är det absolut inte lätt när det kommer flera långtradare och åker förbi

i full fart ! (Dom borde faktiskt tänka på dom som går)

Men det gör som så klart inte !

Tummen ner för dom !


 


Dax att göra lite annat kanske ! Som att slänga sig i soffan och försöka hålla

sig ifrån att somna !

Saknar redan min skuttunge jag hann knappt träffa henne i veckan !

Men när hon kommer hem igen nästa vecka så ska jag ha hunnit att

jobba ihop lite extra timmar så jag kan ta ledigt en dag !

Vi hörs senare !

Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards