Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Linda Johansson - 3 juli 2011 19:08

Ny duschad och ren !



 


Godnatt sov gott !

Av Linda Johansson - 3 juli 2011 18:15

  




1. Folk som går bakom ryggen på än och pratar med andra

istället för att ta det med personen det igentligen handlar om !


2. folk som struntar helt i att fråga eller höra av sig

när dom ska göra någonting

när en annan gärna hade velat följt med !

Men blir inte ens frågad !


3: Folk som inte kan förstå att man ibland har mycket att

göra och inte har tid att träffas eller ställa upp hela tiden !

Men att man alltid annars ställer upp och alltid har funnits där !

Folk som inte ser att man försöker ställa upp så mycket som möjligt


4: Folk som BARA ser sig själv och ingen annan !

Folk som pratar om en och samma grej hela tiden ... men när en annan

ska prata så blir man utskälld att man ältar samma sak hela tiden

fast det är den andra personen som ältar samma sak

Men man lyssnar stöttar och försöker hjälpa till !




 

   

Av Linda Johansson - 3 juli 2011 13:48

Idag är jag trött och orkeslös ! Fast jag bara var hemma igår kväll !

Men det är Söndag och då får man vara trött och bara slappa heeela dagen !

Imorgon börjar en ny vecka på jobbet ... Tidiga mornar och långa dagar på jobbet ... men det är skönt att ha något att göra om dagarna !

Jag har svårt att tro att jag skulle ha fått nå bättre och lugnare jobb än det

jag har den här sommaren !


Imorgon är det en vecka kvar innan Nea kommer hem ... guuud

vilka långsamma två veckor det här är !

Men när hon kommer hem igen så ska vi försöka hinna göra så mycket som

möjligt på helgerna för i veckorna när jag jobbar så finns det inte så mycket

tid över än att jobba , hem äta och sova för oss !

Men jag har lite planer för oss på helgerna :-)


Nu ska jag fortrsätta slappa framför TVn

Vi hörs senare

Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards