Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Linda Johansson - 5 juli 2011 20:10

Hallå igen !



Blir ett litet snabbt inlägg nu jag kollar på "All sång på skansen" med mamma


Direkt efter jobbet (Blev lite övertid idag) så mötte jag och Camme upp

Jenny på stan gick till wayne ́s coffee för att fika !

Jag och Jenny tog en varsin kyckling / pasta sallad SKIT gott !

satt där och snackade skit en stund super trevligt jag har verkligen

saknat Jenny en massa !

Men tyvärr blev det inte så långvarigt utan vid 18.00 gick vi hemåt

Mamma och jag åkte hem till mej en sväng för att hämta lite grejer

och nu sitter jag här !


Blir inge mer blogga idag tyvärr ni får hålla ut till  imorgon istället :-)

Tidig kväller ikväll och tidig morgon imorgon !

Snart helg :-D

ska bli gött det !


Hörs imorgon ! hare

göttans !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 5 juli 2011 14:16

Hejj sötnosar ;-)



Hoppas ni har det bra i värmen !

Solen börjar att kika fram lite smått här i mellan Sverige också

men fet molnen är ivägen som vanligt !

Men imorgon skulle det tydligen bli fint och en stor sol   

Kan inte bli bättre ... eller jo man skulle ha legat ute på nån badstrand

istället för att jobba ...


Jag har precis blivit klar med mitt jobb det gick fort idag !

det är 2 timmar och en kvart kvar innan jag kan stämpla ut !

Så jag ska ner i källaren och hjälpa Camile med hennes jobb tills det är

dax att gå hem ! Så går tiden lite fortare än att sitta här !

Direkt när vi slutar så möter vi upp Jenny på stan och går och fikar

är SJUKT trött det har jag varit hela dagen men det går nog över hoppas jag !


Hörs lite senare !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 5 juli 2011 09:23

Nu är det dax att äta lite frukost ! :-)


 


Hörs senare !

Puss och Kram ! 

Av Linda Johansson - 5 juli 2011 07:10

Godmorgon !


usch vad trött jag är idag !

gick inte upp förens 06.15 orkade inte gå upp tidigare !

Som om det skulle hjälpa mycket med en kvart !

Jag ska strax åka till jobbet känner mej inte riktigt taggad på det !

Jag vill ha helg nu !

Men som tur är så trivs jag på jobbet ... det är inte som förra året att jag

hade ångest när jag skulle åka och jobba !

Nu är det bara för att jag är trött och vill ligga kvar i sängen och sova !

Idag ska jag träffa älskade Jenny

får se vad vi hittar på !

Men först ett jobbpass mellan 07.30 - 16-10

Hörs senare !


Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards