Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Linda Johansson - 12 juli 2011 21:16

Kommer ni ihåg mina blommiga gummistövlar jag beställde för ett tag sen ?

Jag fick hem dom förr förra veckan ... men tyvärr var dom för små i stl 39

och dom hade inte dom stövlarn i stl 40 (Jag har ganska stora fötter)

Så jag fick välja ett par andra skor istället så jag skickade tillbaka

gummistövlarna och beställde ett par SKIT snygga skor som jag är jätte

nöjd med som jag hämtade ut idag :-)

Och att det är en liten klack på skon är bara ett plus !

Vad tycker ni ?


        



Har tyvärr inte hunnit blogga så mycket idag !

När man jobbar så hinner man inte med så mycket annat sen har jag

lill skrållan hemma nu också !

Så när jag slutar jobbet så är det hon som gäller till 110%

Idag har det varit lite jobbigt hon är inne i en svår ålder nu !

Hon var och lekte med lill Johanna idag medans jag jobbade

men det slutade med att tjejerna blev jätte osams och jag fick hämta hem

en jätte sur och arg tjej !

Men det släppte en stund sen ... men nu när jag sa åt henne att krypa ner

i sängen för att det är kväller så blev hon otroligt arg för att hon inte

fick kolla på film vilket jag anser är för sent !

Så hon har spottat och fräst som en liten vessla ett tag nu !

Och ingenting man säger hjälper hon blir bara argare !

Så det är lite tufft just nu sen är jag ganska trött själv också efter en lång

arbetsdag på jobbet ... då är man inte direkt pigg och sugen på

en liten trotsig omöjlig tjej alla gånger !

MEN jag har INTE tappat humöret med henne än vilket jag brukar kunna göra när hon börjar med sånna här saker !


Kan hålla med "Vissa" att någonting i mej har hänt !

Jag är inte samma person idag som jag var för någon månad sen

Jag har mognat nå otroligt mycket ... jag ser världen på ett annat sätt

Jag har helt slutat att bry mej om allt det

förfluta och det som fortfarande händer 

Jag har ingen lust att ha en massa onödigt bråk omkring mej eller Nea !

Jag VET vad jag har ... vilken relation jag och Nea har till varandra !

Jag VET att jag inte kan bytas ut ... eller att någon kan mäta sig med mig !

Jag är säker och trygg i den plats jag har i min dotters liv !

Jag har tröttnat på utelivet ganska mycket !

Jag är gladare posetivare och har mer ork än jag hade förut !

Något har hänt men jag vet inte vad ... men det är MYCKET bättre nu !


Nu ska jag försöka få Nea att somna och försöka prata med henne att hon

måste sluta fräsa av än hela tiden !

Sen blir det sängen för min del hoppas jag !

klockan ringer som vanligt 05.30 imorgon bitti !

tre dagar kvar till helg ♥ 

Som jag längtar att spendera en hel dag tillsammans med lill skruttan

det var två veckor sen lite mer som jag fick en hel dag med henne !

Så till helgen ska vi göra en massa bus ihop hon och jag ♥ 

Nu ropar hon på mej att jag ska komma så hon kan somna tryggt !

En riktig mamma unge ! :-)

Hörs imorgon !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 12 juli 2011 11:27

Jobbigt att jobba när det är så här varmt !

Sitter med fläkten på , på  högsta endå är det varmt !

Jag vill hem till min lill unge ♥ 

Men jag lär jobba ... så vi kan unna oss lite saker i sommar :-)

Hon har det så hemma med VÄRDELSN bästa mormor & morfar !

Ingen kan ha sån bra mormor & morfar som Nea har !

Dom är guld värda !

Så henne går det absolut ingen nöd på !

Snarare på mej som inte får träffa min skrutt unge ♥  :-)



Nu ska jag gå på Lunch väntar bara på Camile som säkert är

på väg ner redan !

Hörs senare !

Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards