Alla inlägg den 7 september 2011

Av Linda Johansson - 7 september 2011 20:51

Jag tänkte slänga in ett inlägg innan jag ska krypa ner i sängen !

Nea ligger redan i sängen och halvsover det har varit full rulle för henne

hela dagen så hon gick självmant och la sig ikväll !

Och det kan jag lova det händer inte speciellt ofta :-)

Först gick hon i skolan från 08.00 - 11.00 sen direkt till fritids tills jag

hämtade henne 15.00 sen åkte vi och åt lite mat tillsammans med

mamma och pappa innan Nea skulle på insides som är på onsdagar

kl 17.00 - 18.30 (Tror jag) så hon sprang ner dit själv och kom hem

direkt efter det var slut ... det är alldeles utanför oss så det behövs inte

att jag går ner med henne hon vet vart hon ska gå och vilket hus !

Jag satt med läxan när Nea kom hem så hon satte sig och skrev lite hon också

tills True Talent började !


nu är jag klar med läxan det gick lättare än jag trodde !

Jag har inte mycket självkänsla !

Jag tror inte att jag klarar av vissa saker men när jag väl sätter mej i lung och

ro och verkligen tänker efter så brukar det gå väldigt bra !

Jag ska bara till skolan imorgon eller på Fredag och skriva det i word och skicka över det via fronter så lärarna får det tills på Fredag !

Sen ska jag läsa om Hälsa i boken också det kapittlet tills på Måndag

så jag tänkte jag skulle läsa igenom det lite imorgon när jag lämnat

Nea på skolan och läsa igenom det nån gång mer i helgen så det sitter där

utifall att det blir några frågor på Måndag så vill jag kunna dom :-)

Jag har en födel att jag har 4 år erfarenhet inom äldrevården och mycket

av det vi läser handlar om just det jag har jobbat med så det är en stor

fördel för mej att kunna det jag läser !

Det är jag glad för :-)

Så lite erfarenhet av olika slag inte vara vården har jag samlat på mig under

mina år att bära med mej i ryggsäcken !


Ibland förstår jag inte !


Nu ska jag kolla klart på True talent och sen krypa ner i min underbart

sköna säng ny dag imorgon jag ska också fortsätta måla en sista gäng i köket

Så lite har jag att göra imorgon !

Godnatt sovgott så hörs vi imorgon !


Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 7 september 2011 12:28

Nej jag har inte glömt bort er !


Jag har bara inte prioriterat att blogga dom senaste dagarna !

Jag håller på och rustar för fullt hemma !

Pappa har hjälpt mej att tapetsera om i hallen och vardagsrummet

(Vilket är mitt sov rum också)

Och det är vitt , sen så började jag måla köket igår vitt det också

Så nu blir det vitt överallt :-)

men det är snyggt !

Jag har percis beställt en text som jag ska sätta upp på väggen ovanför min

säng det blev inte den texten som jag tänkt ifrån början men den jag har

beställt nu var billigare men ungefär samma text !

Jag vill inte köpa någon dyr text utifall att den inte fäster på den tapet jag har

Så jag valde att ta en billigare för att prova och köpa en till sen och sätta

i hallen bredvid toalett dörren !


Så ser texten ut hoppas att ni ser vad det står !

 

 

Sen när jag får pengar ska jag köpa en stor väggklocka som jag ska

sätta upp i köket på den vita väggen det kommer också bli toook snyggt !


 


Sen så har jag börjat i skolan också började i Måndags och fick redan läxa

så den ska jag kolla igenom lite innan jag ska dra iväg till skolan om en stund !

Hämtar Nea på fritids 15.00 sen ska vi hem så pappa kan hjälpa mej

att sätta upp sakerna på väggarna igen !


Nu lär jag rusa om jag ska hinna med det jag ska göra innan jag ska gå iväg

jag lär gå för jag hade bara ett lås till cyklarna och Nea ville självklart cykla

fast det tar 5 mina att gå till hennes skola !

Så jag lär köpa ett nytt lås idag också !

Så ska jag hinna med det jag ska göra så lär jag gå nu !

Men jag bloggar nog mer ikväll !

Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards