Alla inlägg den 9 september 2011

Av Linda Johansson - 9 september 2011 14:15

Frågor och svar !



Jag har fått en del frågor utav er som jag inte har svarat på än !

Jag tänkte så här en gång i månaden ska jag köra på en frågestund

där ni kan fråga precis vad ni vill och jag ska vara 100 procent ärlig

när jag svarar !

Så om det finns några intressen till det så skriv gärna det så jag vet

om det är någon idé att ha en *"Frågestund" en gång i månaden !

Eftersom jag ibland inte hinner med att svara på era frågor

det handlar inte om att jag inte vill för självklart vill jag det :-)


Så gärna lite feedback ifrån er till frågestunden ! :-)


 

Av Linda Johansson - 9 september 2011 08:44

Det vart en stressig morgon !



Klockan ringde inte imorse som jag trodde att den skulle göra !

Så Nea vaknade av sig själv och frågade mej om hon inte skulle till skolan

men att klockan inte hade ringt ... Men den ringer snart ska du se sa jag !

Väntade i 10 min och blev lite orolig själv så jag kollade på mobilen vad klockan var och då var klockan 07.30 och Nea börjar i skolan 08.00

Så vi fick rusa upp klä på oss och borsta av tänderna göra en smörgås åt

Nea så hon kunde äta den på skolan

(Som tur är så har dom så att dom får ta med sig en frukt eller macka)

Sen klä på oss ytterkläderna och gå iväg !

Det är tur att man bor så pass nära att det bara tar 5 min att gå ner !

Så vi kom till prick 08.00 så jag sa åt fröken att se till så att Nea åt upp

smörgåsen för vi inte hann äta frukost !


Så nu sitter jag här har precis lämnat in uppgiften till skolan

jag kunde skicka över den via min egen dator och vanligt word pogram

så  nu är den inskickad nu ska jag läsa igenom kapitell hälsa några

gånger för det lät som om vi kommer att diskutera det på Måndag och

då vill jag kunna det jag läst :-)


Jag tänkte att jag ska hämta Nea tidigare idag det är iaf fredag

och jag behöver inte gå till skolan idag så jag hämtar henne tidigare

så åker iväg och handlar hem lite godis till i kväll när vi ska ha myspys

framför en film och bara ta det lungt !

Det är skönt att det är fredag känner jag !


Och imorgon skulle det vara nå barnens dag i kyrkan här nedanför

med lite choklad hjul och lotter och lite sånt som Nea ville gå och kolla på

så vi går väl ner dit och kikar lite tänkte jag !

Sen har dom barnens dag på stan också med lite marknadsstånd och karuseller

Så det blir en cykeltur ner till stan också !

Så lite har vi planerat denna helg men framför allt att ro om varandra

innan en ny vecka kommer och Nea åker iväg !


Nu ska jag koka på några ägg och äta lite frukost innan jag slänger upp boken

(Måste äta för att hjärnan ska fungera på mig)

Hörs senare idag !


Puss och Kram !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards