Alla inlägg den 13 september 2011

Av Linda Johansson - 13 september 2011 08:59

Min älskade finaste dotter

 

Nea



Det absolut finaste jag har min kärlek till dig når inga gränser i världen !

Det vi har du och jag är något alldeles extra och äkta !

Som ingen annan någonsin kan mäta sig med !

Vi har och kommer alltid ha samma hjärta som slår samma ,

 samma blod som rinner i våra ådror !

Vad kan vara mer äkta än det ? Blod är tjockare än vatten och du och jag

vi är blod

Tillsamman är vi föralltid knytna till varandra !

Det spelar ingen roll som vem kommer och finns med i våra liv

så är vi ett du och jag !

Vi har hunnit med så mycket tillsammans under dina 6 år

mycket glädje men mycket sorg och förtvivlan också som vi tyvärr

har fått tagit del utav fast vi oftast inte velat !

Men tillsammans är vi stark , du och jag , jag och du !

Tryggare än så kan det inte bli !

Jag kommer ALLTID finnas med dig , det finns ingen / inga som kan

ändra på det jag är här och kommer inte att gå någonstans

och det vet både du och jag mitt älskade hjärtebarn


Det här det är äkta allt annat är


 bara lögn falsk fasad !


Så oäkta som det bara går !



    


Här finns det ingenting halvt


det finns bara helt äkta !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards