Alla inlägg den 26 september 2011

Av Linda Johansson - 26 september 2011 21:52

Dagens låt !



3 doors Down - Let me be myself



http://www.youtube.com/watch?v=RmDYbiyMHvo&ob=av2e



Av Linda Johansson - 26 september 2011 12:46

På min fot !


Det gör fortfarande ont och jag har fortfarande svårt att gå !

Lite svullen men inte jätte mycket sen kan jag inte gå rakt med foten utan

jag går snett med den av nån konstig andledning  och den är

alleles varm och det känns som om det är socker dricka i den hela tiden

sen är jag vädligt stel just vid det stället där det väker !

Det är jobbigt att gå när man inte kan gå ordentligt !

Gaaah !

Ringde rådgivingen igår om dom visste vad det kunde vara !

jag är säker på att det är en liten infektion !

Men enligt henne så skulle det inte vara nå farligt jag skulle behöva

träna lite mer sa hon än vad jag gör !

(Ha tänkte jag då , alltså tycker hon att jag är tjock)

nej men skämt och sido !

Jag får väl gå med min knepiga fot tills det släpper då !

nåndag lär det väl göra det :-)



Just nu

sitter jag och väntar på ett samtal får se hur det går !

Sen ska jag soppa i något i magen den har skrikigt heeela morgonen i skolan

jag har så jävla svårt att äta på morgonen jag får inte ens i mej en banan !

Försökte med det imorse också men inte då !

Nea är precis lika som jag , hur ska jag kunna tvinga i henne frukost när jag

inte själv kan äta jag vet jue hur svårt det är att man måste tvinga i sig

att det tar stopp någonstans ! Tuggorna växer i munnen på än !

Så nu är jag rejält hungrig !

Bloggar mer sen !


Puss och Kram !


Av Linda Johansson - 26 september 2011 08:01

En morgonmännsiska ?



Inte då jag ... eller ja jag är inte nån direkt kvällsmänniska heller !

Klockan ringde alldeles fööör tidigt imorse !

hade ställt klockan på 06.00 men vaknade av mig själv några minuter före

det är väl typiskt ! Ska sluta somna med TVn på för den väcker mej !

Jag ska snart iväg till skolan hade helldre krypt ner i sängen igen !

Men Men ska det hända någonting så lär man ta sig i kragen !

Nea åkte redan igår (vi har bytt dag nu) så vi byter på Söndagar istället

men samma tid kl 14,00

Så hon åkte redan igår


Gud vad jag saknar henne


Fick en ångerst attack igår så tårarna rann  för jag saknar henne så mycket

det här är inte alls bra !

Jag måste få veckan att gå på något sätt men jag vet inte hur !

Försöka träffa lite kompisar samla kraft och ork till det !

Nu måste jag sticka till skolan hörs nog senare idag !


Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards