Alla inlägg den 27 september 2011

Av Linda Johansson - 27 september 2011 21:10

Vet ni vad jag inte tycker om


 med att blogga ?


Det är att komma på den där jäkla bra rubriken  !

Ibland så finns den där på en gång och ibland står det helt still !

Idag var det en sån dag när jag absolut inte kom på nån bara rubrik

så jag ber om ursäkt för det !


Hänt idag då ?


Ringde lite samtal i morse så det tog en stund innan jag kunde göra mej klar

men gjorde mej klar mötte upp Jenny (Pyret) hon kallas så ! På stan

för lite fika på Weyns coffé blev en smoodies och en morotskaka för mig

satt där ett bra tag och snackade om lite allt möjligt innan jag drog med mej henne ner till Maxi för att köpa hårfärg och en ny macara och ett nytt puder

Satt utanför Maxi en stund efter det och pratade lite mer skit innan

Jennys mamma om och hämtade oss och skjussade mej hem till mamma

och pappa innan hon skjussade hem Jenny till Forsbacka !

Det blev ingen hårfärgning idag mamma var för trött så hon ska hjälpa

mej med det imorgon istället !

Det är verkligen dax nu har en riktig utväxt nu som behövs färgas !

Efter det har jag bara legat i soffan och kollat på TV !

Skönt att ta det lungt ibland speciellt när man är trött !


Imorgon är det skola mellan 14-15 efter det har jag ingen aning om vad som händer men det lär väl visa sig imorgon !

Funderar på att ta och städa lite så jag har det gjort när Nea kommer hem på Söndag igen så jag slipper göra det veckan hon är hemma !


Jag har fortfarande SKIT ont i foten jag satte på mej fel skor idag

när jag cykla ner på stan jag skulle ha tagit mina vinter skor

som inte sitter åt någonstans som är mjuka inuti dom skorna är dom enda

skor jag kan ha just nu men jag tog fel skor och får lida för det nu !

Nu är det dax att krypa upp i soffan och kolla på TV igen

innan det är dax att sova !

Hörs imorgon


Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards