Alla inlägg den 20 september 2011

Av Linda Johansson - 20 september 2011 21:25

Än att det har varit en


 UNDERBAR dag med bästa i


 världen !


Min otroligt vackra , kloka


 och fina dotter ♥



Tillsammans är vi bäst !

Tillsammans klarar vi allt !

Tillsammans du och jag , jag och du

Vi är mer än du tror vi är "ett"




 

Av Linda Johansson - 20 september 2011 09:00

Godmorgon !


Klockan ringde alldels fööör tidigt imorse jag var så trött så jag visste inte

vilket ben jag skulle orka stå på !

Men upp kom jag på något sätt :-)

Vaknade inatt av att Nea låg och kittla mej i nacken :-)

Varför vet jag inte men hon gjorde det lill gumman min Det är så

mysigt när hon kommer upp till mej på nätterna och kryper upp bredvid

mej så vi får ligga så nära vilken trygghet det ger oss  

Nu är hon iaf på skolan och jag göra mej klar och invänta Jenny sen

ska åka ner på stan och köra våran standard Sallad :-)

Jag kommer nog att ta med mej skolböckerna försöka att få ihop några

rader eller två !

Får se vad som händer mer idag jag har inget inplanerat mer än att jag måste

handla lite idag !

Hörs senare !

Puss och Kram !



Dagens låt !


Mauro Scocco - Du Är Aldrig Ensam


Till min älskade dotter Nea 


vi är mer än du tror vi är EN  


http://www.youtube.com/watch?v=yptpAohn-9k

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards