Alla inlägg den 14 september 2011

Av Linda Johansson - 14 september 2011 16:19

Har ni sätt nå vackrare och


 finare ?




   


  


    


   


Med all min Kärlek ♥  

Av Linda Johansson - 14 september 2011 13:26

Grattis på Födelsedagen

 pappa !



Så idag blir det lite tårta och firande !

Men först ska jag till skolan och gå igenom lite uppgifter som jag fick

i Måndags ! Så det blir imellan 14.00 - 15.00

Så jag ska strax slänga på mej skorna trycka i hörlurarna i öronen och knata

iväg till skolan ! Ingen cykel den här gången för jag ska direkt hem till

mamma & pappa efter skolan ! 

Nå mer intressant händer inte idag !


Sitter och lyssnar på Celine dion på min spotyfi

inte ofta man lyssnar på hennes låtar men GUD vilken röst hon har igentligen !

Tänk om man kunde sjunga som hon !

När en annan sjunger så väcker man dom döda och då är det illa ! :-)

En gång när jag var på toppen humör och sprang runt och sjöng för full hals

här i lägenheten och Nea var hemma så fick jag verkligen höra hur dåligt

jag igentligen sjunger !

"Maaammmma sluta sjung du sjunger så fult så jag får ont i öronen"

Ja den tackar man för :-D

Men hon är iaf ärlig lill skruttan min ! 



Det är riktigt svårt när hon inte är hemma hos mig !

Jag känner mej bara halv , min andra halva är inte hos mig !

Men när hon är hemma så är jag hel !

Så jag räknar ner dagarna nu tills hon kommer hem igen !

Mammas lilla hjärta ♥ 


Så äkta , så äkta !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards