Alla inlägg den 17 september 2011

Av Linda Johansson - 17 september 2011 23:34

Sweet Dreams !



Tjejkvällen som var planerad idag vart inställd så det får bli en anna gång !

Så den här lördagen har jag spenderat alldeles ensam !

Eller ja framför datorn då !

Men mamma var så snäll så hon skjussade mej till affären så jag fick köpa med

mej lite godis hem som hon bjöd på :-)

Världens bästa mamma !

Har absolut inte känt för att gå ut idag och ännu mindre festa !

Killarna vela att jag skulle komma över och dricka med dom men jag trivs

bäst hemma även fast det är väldigt ensamt ibland !

Men jag har iaf fått upp min text på väggen idag iaf som jag skickade efter :-)

Jag är super nöjd !

Nu håller jag bara tummarna att den ska hålla också !



Ne det är sent och jag ska strax krypa ner i sängen och kolla på TV

tills jag somnar och det lär inte dröja speciellt länge !

(Snart Måndag)

Lär passa på att be om ursäkt för att jag har varit dålig på att blogga idag

men det finns annat än bloggen som jag känner att jag vill göra ibland !

Bloggar mer imorgon !


Dagens bästa låt



Oliver James - Greatest Story Ever Told

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards