Alla inlägg den 15 september 2011

Av Linda Johansson - 15 september 2011 11:57

Jag hittade mitt gamla medlemskap på familjeliv.se


http://www.familjeliv.se/hem/lindajoohansson/presentation.php


kul att kolla runt lite ibland och hitta lite gammalt !

Kanske kan hitta nå andvändtbart där vem vet !




Av Linda Johansson - 15 september 2011 10:04

Godmorgon ! (Eller nå)



Jag gick upp tidigt imorse för att ringa lite samtal !

Så nu börjar det hända lite grejer :-) Like it !

Forsätting följer härnäst !


Så nu sitter jag här fryssen som bara den ! Usch för hösten !

Sommaren gick alldeles föör fort !

Jag ska vänta på att "Våra bästa år" ska börja kolla igenom det

innan jag börjar göra mej klar !

Ska möta upp Carola (En klasskompis (kompis) ) utanför Weynes Coffe

för lite fika och plugg tillsammans senare på eftermiddagen !

Härligt att det klickade direkt mellan oss redan första dagenvi hade

information :-)

Sen ska jag hemåt (sov hos mamma & pappa inatt)

för att ringa runt lite viktiga samtal jag behöver ta tag i nu så det händer

lite grejer ! 

Tänkte slänga igång Vampire dairies säsong två och bara slappa !

Krypa under en filt och ligga så några timmar ! :-)

Så det är det som händer idag för mej !

Hoppas ni har en bra dag också !


Snart Måndag ! Längtar !


Vi hörs senare !


Puss och kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards