Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Linda Johansson - 22 maj 2012 22:11

Nyss kommit hem !


Från jobbet (Tur att man bor nära) Men det gick jätte bra idag , det var riktigt kul ... och jag tror att det här kommer bli en bra sommar ! Dagen gick hyffsat fort tjejen som jag gick intro med idag och jag kom väldigt bra överens vi hade mycket och prata om så dagen gick fort ! Men det var skönt att komma hem nu känner jag sätta sig i soffan och kolla på TV och varva ner lite innan man ska dejta sängen !


Imorgon ska jag ta en riktig stor städning har jag bestämt ... Och senare ska jag köra lite vilket jag ser fram emot :-) Jag saknade att köra idag , när man väl börjat så vill man bara köra och köra tydligen , iaf jag ! Nå mer körning lär det inte bli den här veckan iaf tråkigt men sant ... På Torsdag jobbar jag eftermiddag igen samma tid som idag , på Fredag ska jag som jag skrev förlänga naglarna med Jelan på förmiddagen och kanske åka in till Valbo efter det ... om det inte blir Valbo så blir det att köra lite efter 14.00 när pappa slutar ... lutar nog mest åt att köra för sen i helgen har jag ingen möjlighet att köra alls ... Hur som helst ! Det här blev ett tråkigt inlägg ikväll , men det har inte hänt så mycket idag förutom nya jobbet som gick super bra ... Nu ska jag värma på lite tacopaj från igår och kolla klart på BB sen får det bli sängen för min del ... somnade så sent igår (eller inatt) satt uppe till 02.30 med Jenny och kollade på Skilda världar boxen , det är som en drog man blir fast och vill bara kolla heeela tiden ... Sen ställde jag klockan på 08.00 imorse för Neas pappa skulle hämta en väska jag glömde att skicka med Nea igår när hon åkte ... Sen kunde jag inte somna om på en gång ... men somnade om och vakna igen vid 10.00 då gick jag upp ! Så jag känner mej ganska trött just nu ... Är ganska redo för sängen snart ... men först som sagt var lite BB ! Hörs imorgon !

Av Linda Johansson - 22 maj 2012 22:11

Nyss kommit hem !


Från jobbet (Tur att man bor nära) Men det gick jätte bra idag , det var riktigt kul ... och jag tror att det här kommer bli en bra sommar ! Dagen gick hyffsat fort tjejen som jag gick intro med idag och jag kom väldigt bra överens vi hade mycket och prata om så dagen gick fort ! Men det var skönt att komma hem nu känner jag sätta sig i soffan och kolla på TV och varva ner lite innan man ska dejta sängen !


Imorgon ska jag ta en riktig stor städning har jag bestämt ... Och senare ska jag köra lite vilket jag ser fram emot :-) Jag saknade att köra idag , när man väl börjat så vill man bara köra och köra tydligen , iaf jag ! Nå mer körning lär det inte bli den här veckan iaf tråkigt men sant ... På Torsdag jobbar jag eftermiddag igen samma tid som idag , på Fredag ska jag som jag skrev förlänga naglarna med Jelan på förmiddagen och kanske åka in till Valbo efter det ... om det inte blir Valbo så blir det att köra lite efter 14.00 när pappa slutar ... lutar nog mest åt att köra för sen i helgen har jag ingen möjlighet att köra alls ... Hur som helst ! Det här blev ett tråkigt inlägg ikväll , men det har inte hänt så mycket idag förutom nya jobbet som gick super bra ... Nu ska jag värma på lite tacopaj från igår och kolla klart på BB sen får det bli sängen för min del ... somnade så sent igår (eller inatt) satt uppe till 02.30 med Jenny och kollade på Skilda världar boxen , det är som en drog man blir fast och vill bara kolla heeela tiden ... Sen ställde jag klockan på 08.00 imorse för Neas pappa skulle hämta en väska jag glömde att skicka med Nea igår när hon åkte ... Sen kunde jag inte somna om på en gång ... men somnade om och vakna igen vid 10.00 då gick jag upp ! Så jag känner mej ganska trött just nu ... Är ganska redo för sängen snart ... men först som sagt var lite BB ! Hörs imorgon !

Av Linda Johansson - 22 maj 2012 22:11

Nyss kommit hem !


Från jobbet (Tur att man bor nära) Men det gick jätte bra idag , det var riktigt kul ... och jag tror att det här kommer bli en bra sommar ! Dagen gick hyffsat fort tjejen som jag gick intro med idag och jag kom väldigt bra överens vi hade mycket och prata om så dagen gick fort ! Men det var skönt att komma hem nu känner jag sätta sig i soffan och kolla på TV och varva ner lite innan man ska dejta sängen !


Imorgon ska jag ta en riktig stor städning har jag bestämt ... Och senare ska jag köra lite vilket jag ser fram emot :-) Jag saknade att köra idag , när man väl börjat så vill man bara köra och köra tydligen , iaf jag ! Nå mer körning lär det inte bli den här veckan iaf tråkigt men sant ... På Torsdag jobbar jag eftermiddag igen samma tid som idag , på Fredag ska jag som jag skrev förlänga naglarna med Jelan på förmiddagen och kanske åka in till Valbo efter det ... om det inte blir Valbo så blir det att köra lite efter 14.00 när pappa slutar ... lutar nog mest åt att köra för sen i helgen har jag ingen möjlighet att köra alls ... Hur som helst ! Det här blev ett tråkigt inlägg ikväll , men det har inte hänt så mycket idag förutom nya jobbet som gick super bra ... Nu ska jag värma på lite tacopaj från igår och kolla klart på BB sen får det bli sängen för min del ... somnade så sent igår (eller inatt) satt uppe till 02.30 med Jenny och kollade på Skilda världar boxen , det är som en drog man blir fast och vill bara kolla heeela tiden ... Sen ställde jag klockan på 08.00 imorse för Neas pappa skulle hämta en väska jag glömde att skicka med Nea igår när hon åkte ... Sen kunde jag inte somna om på en gång ... men somnade om och vakna igen vid 10.00 då gick jag upp ! Så jag känner mej ganska trött just nu ... Är ganska redo för sängen snart ... men först som sagt var lite BB ! Hörs imorgon !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards