Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Linda Johansson - 4 maj 2012 14:30

Äntligen Fredag och Helg !


Det vart ingen skola för mej idag jag behöver bara hjälp med datakunskapen och det hjälper dom inte till med sen så kändes det lite tråkigt att gå iväg i morse när man var så jävla trött ... la mej i soffan och kollade på TV tills Marcus vakna fortsatte att kolla på TV sen måste jag ha somnat av kände redan på mej att jag skulle nog somna så jag ställde klockan så jag inte skulle sova ifrån att hämta Nea i skolan till kl 14.00 har precis hämtat hem henne dom hade varit på Göranskonskaarenan och kollat på Sanna Nilsen och nå fler artister idag ! Så Nea tyckte att det var jätte kul och var på bra humör när jag kom och hämtade henne ... Nu sitter hon lungt i soffan och kollat på barnpogram och laddar batterierna för att hålla igång sen brukar vara så :-)


Ikväll eller om ett tag ska vi hem till mamma & pappa vi är bjudna på mat hos dom ikväll så ska vi spela familjespel tänkte hyra några filmer åt Nea också utifall att hon inte orkar vara med och spela hela tiden hon tycker att de är kul att spela men brukar tröttna efter en stund så då får hon roa sig med ett par filmer istället ! Sen ska jag låna mammas & pappas tvättmaskin och tvätta det nödvändigaste idag så tar jag hem resten till Marcus och tvättar hos han på Söndag eller till veckan ... Skönt att slippa tvättstugan här nedanför som bara krånglar så fort jag ska tvätta ! Det slår aldrig fel liksom ... Så det ska vi roa oss med idag / kväll eftersom det inte blev nå Rättviksmarknad pga vädret tråkigt men det är inge kul att gå runt där i regn eller snö heller så då blir det en hemma kväll med familjen istället det tror jag kommer att bli roligare för det är alltid samm samma saker i alla stånd på en marknad endå ! Hoppas att ni får en bra kväll ni också kommer nog inte blogga mer idag / kväll har annat att göra än att underhålla er ;-P

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards