Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Linda Johansson - 13 maj 2012 22:41

Gud vad skönt det ska bli imorgon när jag får hämta hem min lilla skrutt unge igen ! Jag har saknat henne så enormt den här veckan ... det spelar ingen som helst roll vem man är med eller hur många så känner jag mej alltid ensam endå när hon inte är hemma hos mej ! Det är så tomt och tyst ... ingen som ligger i sängen som man kan gå in och pussa på ... bara tomt ... men imorgon är hon hemma igen och vi ska verkligen ta vara på veckan som kommer ... hoppas på lite fina dagar nu bara så man kan vara ute leka i nån lekpark ta med lite fika !

Nu ska jag krypa ner i sängen så det blir Måndag lite snabbare ... lägga mej och läsa lite !

Godnatt !


Av Linda Johansson - 13 maj 2012 13:31

Idag mår man lite som man förtjänar från igår ! Men kul var det ... men folk som tror att dom kan komma till en fest och bestämma och tro att dom lyssnar på hårdrock när det är pop rock sånt får mej att bli tokig ! Dumma jävlar liksom ! Sen killar som sitter och gemför tuttarna på alla tjejer på festen hur omogen får man bli ! Men kvällen blev lyckad endå fast det var många småbarn på festen ... då håller man sig till dom man tycker om och går ihop med !


Hur som helst !


Idag / kväll blir det bara slapp ... kolla på skilda värdar med Jenny och grisa i soffan ... orkar inte så mycket annat ... typiskt att det är sånt fint väder ute och man vill bara ligga inne i soffan och kolla på TV Hoppas att ni haft en bra helg också !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards