Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Linda Johansson - 18 maj 2012 10:14


Tog inte så lång sovmorgon imorse som jag trodde att jag skulle göra ... solen väckte som lyste in igenom fönstrena ! Men hur härligt är det inte och få vakna till solen för en gångskull ? Men där fick jag , nu har solen gått i moln det gjorde den nästan på en gång när jag klev upp ... den är fortfarande i moln så vi får se om vi får se solen nå mer idag ... ! Är så trött på regn , hagel och moln nu kan jag säga ... när ska vi få en riktig sommar ? När den kommer så är den mer än välkommen iaf ... man får väl ha tålamod helt enkelt !


Nea sov iaf hos mamma & pappa inatt ... det hade gått jätte bra ... ringde och prata med henne tidigt i morse för jag ville veta hur det hade gått för jag hörde ingenting utav dom igår , jag satt och väntade på ett samtal ifrån mamma eller pappa att Nea låg och grät och sakna mej som vanligt ... men jag fick inget samtal och det hade gått jätte bra hon hade sagt till mamma att hon inte alls saknade mej igår ... hahaha skit ungen min Jag blir inte ett dugg ledsen att hon inte har saknat mej ... för , för mej är det bara skönt att hon haft så roligt med mamma & pappa att hon inte tänkt på mej på det sättet ... Men jag ska åka dit senare så fort jag packat våra grejer och gjort mej klar för att tillbringa kvällen / natten där med lite fredagsmys tillsammsans ! Det kan inte bli bättre än så ! ♥ Men först ska jag kolla på "våra bästa år" som vanligt ... sen är det dax att göra sig klar för dagen ! Känns bättre i förkylningen också hostar inte lika mycket nu men rinn snuvan är forfrande kvar men det kan jag leva med !

Vi hörs lite senare ! Ha en bra dag så länge , det ska jag ha !

  

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards