Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Linda Johansson - 17 maj 2012 21:14

Känner mej lite myssugen så jag sitter och lyssnar på lite myslåtar som jag tänkte att ni kanske ville ta del utav !










Ni kanske inte orkar lyssna på alla det vart en del ... !

Av Linda Johansson - 17 maj 2012 18:02

Hagel mitt i sommaren (Host) hösten,våren !


Det måste göra jävligt ont att få dom där hårda kulorna på sig ? Jag har nog aldrig haft den oturen och varit ute när det haglar som mest , så jag vet inte hur det känns ... men lite sugen är man faktiskt på att prova om det gör ont ! :-)

Jag har haft det rikigt slappigt hela dagen idag ... kollat på film och TV och tryckt i mej smörpopcorn ! Nea är fortfarande hemma hos mamma & pappa ... hon ville tydligen sova där hade hon sagt , men det får vi jue se hur det blir med det ... inte mej emot men hon kommer inte vilja sova där utan mej som vanligt så kommer hon vilja komma hem och sova med mej i närheten ... lite barnslig så där ... önskar att hon kunde släppa taget lite skulle vara skönt för mej ibland om hon kunde sova hos mamma & pappa ... konstigt det där hon är uppvuxen med mamma & pappa hon träffar dom så gott som varje dag om inte varannan när hon är hemma hos mej , endå så har hon svårt att sova där utan mej ? Så vi får se om hon kommer hem ikväll eller om hon sover kvar där ... tror mest på att hon kommer att komma hem ! Men imorgon ska vi iaf sova där , när mamma & pappa ska på Sandviks Jubileumsfest påGöranssonska arenan ! Då behöver dom hundvakt ... Och jag har planerat kvällen för mej och Nea så vi kommer ha det väldigt mysigt ... god mat och film och så klart lite götta och tugga på ! Det kommer att bli mysigt , bara vi två !


Börjar kännas lite bättre med förkylningen nu faktiskt (tack och lov) Men hostan sitter i än ... Den lär väl inte släppa i första taget ... dryga sate ! Men till nästa vecka är jag nog helt frisk ... Och det är jag glad över för jag har massor att göra nästa vecka så jag har inte tid att ligga hemma och tycka synd om mej själv ! Nu blir det inge mer bloggande ikväll ! Ha en trevlig kväll !

Av Linda Johansson - 17 maj 2012 11:14

Inte på topp direkt !


Fick iaf lite sovmorgon imorse ... Tror jag gick upp 09.30 nångång ... När man är förkyld och somnade sent pga en jävla hosta som man kan bli tokig på så är det skönt att få sova lite längre på morgonen ! Nea ska åka till mamma & pappa ett tag idag och leka med Emma ... Mamma var inte så sugen på att jag skulle komma så jag smittar alla där hemma så jag får snällt vara hemma ... men inte gör det mej någonting , jag kommer nog att sätta på en bra film eller en dålig och slappa i soffan och bara ta hant om mej själv ett tag ! Skulle behöva hostmedicin , nässpray och lite sånt men jag orkar inte ta mej till affären och köpa skiten ... Så det får bli imorgon när jag endå ska ut hem till mamma & pappa för att vara hundvakt !


Nea är på dåligt humör idag ... Stampar i golvet och fräser som värsta katta ! Tycker att det är lite roligt faktiskt men det tycker inte hon för då blir hon ännu argare ! Hon blev lite små arg när hon inte fick bestämma kläderna själv , men kan man inte vara rädd om kläderna man har så får man inte ha sånna kläder som man vill ha heller då får man ha lekvänliga kläder på sig  ! Hoppas att det blir bättre när hon blir lite större , att hon är mer försiktig med kläderna då ! Hon får väl sura då , det går väl över !  Åh jag skulle verkligen behöva städa blir tokig när det inte blir någonting gjort ... Men på Söndag ska Nea på kalas då tänkte jag passa på att städa ... hoppas jag är bättre då ... om inte annat så gör jag det endå för det kommer bli en fullspäckad vecka nästa vecka ... !


Saknar , Funderar , väger för och nackdelar , ser framåt , ser bakåt !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards