Alla inlägg den 3 september 2012

Av Linda Johansson - 3 september 2012 21:29

Godkväll !


Ursäkta att jag inte bloggat på någon dag men jag har inte haft tid riktigt ... men vad gör det , jag bloggar jue nu ! Jag passar på medans det är reklam på tvn sitter och kollar på "Det Okända" lite läskigt men intressant endå , jag som är livrädd för det övernaturliga / spöken ... men någon gång lär man väl övervinna rädslan för det också ! I dag fick jag äntligen hem min lilla skit unge ... känns underbart att ha henne hemma igen pussa och krama henne godnatt , nu är det som det ska vara !


Jag måste få berätta att jag har pussat på en liten liten bebis idag , jag fick äntligen chansen att träffa mitt kusinbarn som hm är osäker på åldern på henne men hon är såååå liten och så underbar , jag fick inte nog helt enkelt ... Och Nea blev också helt såld på den lilla , hon vill så klart ha ett litet syskorn , vi får se hur det blir med det man måste jue liksom vara två men jag är verkligen redo för ett eller två barn till det har jag varit länge , en liten bebis hur underbart vore inte det ! Hoppas jag får ha mitt barn för mej själv den här gången och slipper någon som försöker ta det ifrån mej !



Lilla Nathalie och Nea !

   


Hörs imorgon !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards