Alla inlägg den 16 september 2012

Av Linda Johansson - 16 september 2012 21:34

Beck i soffan ! Hur snygg är inte Mikael Persbrandt då ! Ögongodis !

Av Linda Johansson - 16 september 2012 17:30

Här ligger jag väldigt bra kan jag säga :) SNARK !!!

Av Linda Johansson - 16 september 2012 15:29

Hejj på er !


Ledsen för dålig upptadering men jag har praktiken att tänka på och det tror jag att ni förstår ! Kom nyss hem därifrån idag har det gått jätte bra det går bättre och bättre ju mer man kommer in i det , jag får testa på en massa nya saker och kolla på en massa intressanta saker som jag aldrig sätt förut ... man måste passa på medans man får det säger dom flesta till mig ! Jag har bland annat lärt mig att ta blodsocker nu helt själv så nu skickar dom iväg mej och gör det själv det känns jätte bra att få det förtroeendet ... och dom är väligt trevlig där jag är , villg och visa och verkligen förklarar hur dom gör osv ! Dom kommer få väldigt bra betyg av mej efter praktiken :-)


Hur som helst (där var det igen) !


jag kom som sagt var nyss hem ... jag är ganska trött känner jag men endå pigg , någonstans där mitt imellan tror jag ... blir soffan en liten stund innan jag tänkte ta en dusch får se hur pigg jag är sen , är bjuden på filmkväll hos Andreas ikväll får se om jag orkar ta mej dit eller hur jag gör jag måste få vila en stund först iaf ! I morgon är jag ledig från praktiken men ska till skolan en sväng (typiskt) och sen så kommer äntligen mitt lill hjärta hem gud som jag saknar henne nu känner jag ... det där är olika från vecka till vecka ... självklart saknar jag henne jämt när hon inte är hemma , men ibland är det mer än vanligt på något sätt , det beror på hur mycket jag har att göra och tänka på oftast ... men nu känns det men som tur är så är det Måndag imorgon , bara sovtimmarna kvar ! Nu ska jag slänga omkull mej på soffan och vila en stund ... bloggar garanterat mer senare idag ! 

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards