Alla inlägg den 17 september 2012

Av Linda Johansson - 17 september 2012 13:37

Några ny tagna bilder på mej !

Av Linda Johansson - 17 september 2012 13:12

Måndag !


hahah , jag är nog ensam om att tycka om Måndag eller ja iaf den här Måndagen och dom Måndagar Nea kommer hem !

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska åka och hämta hem mitt lill hjärta ! Gud , vad vi ska kramas när jag hämtar henne ... och jag vet att hon kommer att bli lika glad som jag det blir hon varje gång efter en vecka hos sin pappa ! Hon springer emot mej och kramar om mej hårt och blir så glad .... det värmer verkligen mitt hjärta att se henne så glad att se mej ! Vad vi ska hitta på idag vet jag inte Nea ska iväg på en grej senare som tar ett tag under tiden ska jag fråga pappa om vi kan ta en runda med bilen ... man måste passa på :-) jag är inte så villig att ha Nea i bilen när jag kör , visst har jag haft henne med och jag kör bra men endå jag blir mer orolig och rädd att något ska hända när hon är med så jag sitter på helspänn hela tiden och det är väldigt jobbigt när jag måste koncentrera mej det blir liksom för mycket och det kan bli fel då när man blir för orolig och absolut inte vill göra fel ... därför vill jag passa på och köra när Nea inte är med ! Idag får det nog bli en lugn dag känner jag med mycket kramar och pussar , sitta i soffan och kramas är det absolut bästa som finns efter en hel vecka ifrån varandra ! Ta igen all förlorad tid , känna lugnet och inga måsten ... dom kommer resten av veckan ! Så man får passa på och ta det lungt medans man kan ... imorgon är det praktik för min del börjar 06.45 lär som vanligt ta 05.55 bussen ... som tur är så har jag världens bästa mamma som skjussar Nea till skolan till 07.30 för att hon ska slippa gå upp så tidigt hur snällt är inte det då ? Tur att man har någon som kan ställa upp och hjälpa mej under den här tiden jag praktiserar annars hade det nog blivit svårt !

Dax att fixa det sista innan jag ska hämta hem Nea ... !


hörs senare !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards