Alla inlägg den 24 september 2012

Av Linda Johansson - 24 september 2012 19:17

Hallå !


Puh , vilken dag ... kom senare till praktiken idag kunde inte ta 05.55 bussen det går inte ihop med tiderna och Neas fritids , som tur var så kunde jag iaf ta 06.25 bussen och kom inte så jätte mycket försent ... jag vet inte hur jag ska klara nästa vecka när Nea kommer hem igen ... jag måste försöka ordna det här på något sätt ... hur som helst så har det varit en bra dag på praktiken men det är mycket gå fram och tillbaka så mina fötter värkte rejält sista timmen innan jag slutade ... så det var skönt å sätta sig på bussen och vila fötterna , mötte upp Jenny L för en fika på stan väldigt trevligt och sitta där å snacka som bara vi kan ! Men jag är otroligt trött nu , man orkar inte göra mycket när man går upp så tidigt och jobbar en hel dag ! Så nu ska jag kura upp mej i soffan och kolla på X  factor med mamma ! blir inge mer bloggande idag jag orkar inte !


Hörs imorgon !



Dagens låt !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards