Alla inlägg den 14 september 2012

Av Linda Johansson - 14 september 2012 21:15

Kör ett till inlägg !


Innan det är kväller för ikväll ... ja jag ska ju inte gå och lägga mej men jag ska krypa upp i soffan och kolla på TV en stund Men tänkte slänga in ett inlägg innan för imorgon lär jag inte hinna ! Eftermiddagspass imorgon 13.30 till 21.30 och förmiddagspass på Söndag 06.45 till 15.30 jag kan säga att jag inte tycker om sånna pass ... det har och göra med att jag måste ta bussen som går ifrån Gävle vid 22.00 alltså är jag inte hemma förens 22.45 ungefär ,  hem direkt och lägga sig för att vara relativt pigg när klockan ringer 04.30 jag förstår inte hur det ska gå till direkt ... men på något sätt så måste det gå ... tycker det är uselt att man i huvudtaget får jobba så och det gäller alla speciellt dom fast anställda som har det så året om , jag har bara fyra veckor och ska inte klaga direkt men jag tycker verkligen synd om dom som har så här året om ... Man ska igentligen sova 8 timmar per natt för att vara utvilad när det är dags att gå upp , men jag hinner alltså sova förhoppningsvid i timma , för jag kommer absolut inte kunna somna direkt när jag kommer hem utan det kommer att ta minst 1 till timme innan jag kan somna efter jag har jobbat  .... andledningen till att jag måste gå upp så pass tidigt på morgonen är så klart för att passa bussen som går 05.55 så jag hinner i tid till jobbet ! Nej usch det borde vara förbjudet att jobba först eftermiddag och sen förmiddag iaf dom här tiderna , då borde man få sluta tidigare när jag jobbar eftermiddag eller börja senare när man har förmiddag för att få den sömn man behöver !


Hur som helst !


Det blir en lugn kväll som sagt ! jag ska trycka i mej mitt favoritgodis Polly ... var ute efter en one piece idag tänkte att dom var billigare på klädjätten än att skicka efter då kostar dom över 1000 lappen vilket jag inte har råd med just nu ... men med min vanliga tur så var dom slut sålda jag vill verkligen ha en one piece som man kan krypa in i när man bara är hemma nu när det börjar bli kallare ute ... eftersom dom inte hade några kvar så blev det ett par mysbyxor och en huvtröja (tjocktröja) istället tills vidare ... ska åka in till Gävle i veckan när jag är ledig ifrån praktiken och kolla vad dom kostar där inne eftersom dom har sin egen one pieces affär där inne .... Då vet jag isåfall vad jag önskar mej när jag fyller år nästa månad  :-) så mysbyxor och tjocktröja får duga tills vidare det är inte helt fel det heller !

Nej nu har jag inte tid nå mer med er , mina Pollyn och Tvn väntar !


 



Av Linda Johansson - 14 september 2012 20:07

Firar pappas födelsedag !

Av Linda Johansson - 14 september 2012 15:36

Hej på er !


jag har inte glömt er jag lovar ! Jag har inte haft tid och blogga varken igår eller idag förens nu , igår var jag som sagt var över till Jenny E med Anderas och Jenny L för lite spelkväll med buzz ... hade otroligt trevligt men det blev för många koppar kaffe och det blev lite väl sent ... kom inte hem förens efter midnatt någongång tror jag ! Men det hur som helst trevligt och det behövde jag ! Idag har jag varit en ängel och hjälpt mamma & pappa med och städa deras lägenhet för dom ska sälja den och det var några som skulle komma och kolla på den idag , så pappa & jag började medans mamma var på jobbet hur snällt är inte det då ? världens bästa dotter kanske :-)  .... men nu är det klart , jag tar med mej hunden hem till mig medans folket kommer och kollar på lägenheten !


Idag är det ett rikigt höstväder , regn och ruggigt med kalla vindar ... så jag föredrar och en lugn hemmakväll ikväll eftersom jag jobbar (praktiserar) eftermiddag imorgon så är det ingen idé och gå ut och röjja något ikväll för jag vill vara pigg och klar i huvudet imorgon för att få in så mycket kunskaper som möjligt ... därför blir det en lugn hemmakväll med lite godis och tv ikväll ! ladda kraft och energi tills imorgon ! Vad ska ni själv göra en dag som denna , när det är fredag och allt ?


Hörs senare !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards