Alla inlägg den 4 september 2012

Av Linda Johansson - 4 september 2012 14:45

Inför nästa möte !


Sista att göra innan det blir lungt för idag föräldrarmöte på Neas skola blir det sista måste idag !  ... usch är väldigt trött mycket att få in i lilla hjärnan idag i skolan , vi ska som jag nämnt ut på praktik och vi börjar nästa vecka och fyra veckor framåt , jag fick pratiktikplats på Gävle sjukhus på Stroke , det kan bli väldigt intressant ... men nu till det som gör mej sjukt nervös , vi hade lite modövningar idag i skolan bland annat sticka i fingret (det kommer jag kunna för jag vet precis hur det går till vart man ska sticka osv) men sen ska vi tydligen kunna ta blodprov i armväcket och kunna ta blod tryck och sticka i mage också ! What the fuck liksom ? Hur tänker dom här ?! Hur kan dom ens tro att man ska kunna sånna här grejer när man bara har haft en metoddag inte mer ?! Sen ska man sticka i starckars människor som om dom vore nå försöksdjur ! aja det får gå på något sätt , men det ska bli väldigt intressant ... jag ska ringa imorgon när jag lämnat Nea i skolan innan jag drar iväg till skolan själv så jag vet när jag börjar och vilken handledare jag ska ha ! Hoppas att man får någon som är duktig på det hon/han gör eftersom jag är så pass ny , så hon/han förstår att jag inte kan allting ännu ! och framför allt att man går ihop med den man ska gå med , det vore ju inte så skoj om man hade nån surpuppa utan humor liksom :-) men det kommer säkert att gå bra , ni får hålla tummarna ! Det jobbigaste av allt är väl att få schemat att gå ihop med när fritids öppnar dom veckorna Nea är hemma ... och att man ska passa bussen på det ! Men det ska nog gå det också !


Nu ska jag slappa lite i soffan en liten stund blir nog inge mer bloggande ikväll för föräldrarmöte slutar 19.30 och jag ska hinna köra lite efter det innan Nea ska isäng så hon orkar upp imorgon bitti ! Det är svårt att få allting att gå ihop ibland dagarna och timmarna räcker liksom inte till ... ibland skulle jag behöver fler timmar på dygnet ! Det var mer än vecka sedan jag körde sist plus att mamma & pappa köp en sprillans ny bil som jag inte känner än ! Och nästa vecka när praktiken börjar så lär det inte bli mer körande direkt , jag får försöka läsa dessto mer !


Hörs !

Av Linda Johansson - 4 september 2012 07:41

Någon mer som är trött ? :) klockan ringde 06.00 imorse (onödigt tidigt) men jag har lite att göra idag , lämna Nea i skolan , på möte på stan , direkt efter mötet till skolan i tre timmar , hem äta lunch , övningsköra , föräldrarmöte på Neas skola ! Puh , så jag har lite och stå i idag kan man säga ! Kanske man inte hinner känna efter hur trött man är ! Hoppas ni får en bra dag ! Hörs senare !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards