Alla inlägg den 26 september 2012

Av Linda Johansson - 26 september 2012 11:17

Hallå !


Det får bli ett snabbt inlägg nu innan jag ska ta bussen in till Gävle för ännu en dag på praktiken ... Sov ganska länga idag eller ja längre än vad jag brukar göra när jag jobbar förmiddag iaf ... men jag är endå jätte trött lite fryssen och hade hellre krypit ner under en filt framför en bra film idag kan jag säga mycket pga vädret ... jag blir oftast lite små deprimerad när hösten kommit på allvar ... bara reng och rusk hela dagarna , idag är det en sån dag när det ska regna hela dagen men på sätt och vis så gör det inte så mycket om man jobbar då för jag vill endå inte vara ute ! Kan säga att jag längtar till helgen , då ska jag ut och röjja det är på tiden nu tycker jag :-)

Hoppas att ni får en bra dag trots vädret ! Jag kommer inte blogga nå mer idag för jag slutar 21.30 och ska ta bussen så jag är inte hemma förens 22.15 kanske då blir det en snabb dusch och sängen på en gång för jag jobbar förmiddag imorgon och måste gå upp 04.30 usch ni får tycka synd om mej ! Så jag behöver den lilla sömnen jag kan få därför bloggar jag inte er idag utan det får bli imorgon när jag slutat jobba !


Hörs imorgon !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards