Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Idol / trevligt sällskap och vin ! Wonderful !

Av Linda Johansson - 10 september 2009 22:12

Har precis satt mej vid datorn en liten stund , Linda kom över vid 18.00 tiden och umgicks lite med mej ! Cool

Båda var SJUKT hungriga så vi beställde mat ifrån internet HELT sjukt att man kan göra det igentligen !

Man kunde knappa in vad man ville beställa både mat och dryck , sen så adress och sånt , sen så kom dom över med maten ! SÅÅÅ jävla skönt ! Cool

Linda beställde en kebeb med ris ( men stackarn fick pommes istället ) och jag beställde en kebabrulle SJUKT gött !

Satt och kollade på TV och käkade , sen vart det idol ! FÖRSTÅR INTE hur folk kan skämma ut sig så där !

Att dom VERKLIGEN tror att dom kan sjunga , sen låter det förjävligt ! Sånt är BARA roligt att se Skrikandes

Drack lite vin och skrattade som BARA vi kan !

Känns SÅÅÅ skönt att kunn skratta , när det är så MYCKET som känns tungt !

Idag har jag tagit mitt livs jobbigaste beslut känns det som !

Att släppa taget om den man verkligen ÄLSKAR !

Men jag gör det för VÅRAN skull , men kasnke mest för min skull ! För att jag ska kunna gå vidare !

För att kanske en dag , verkligen kunna träffas utan att det gör ont !

Mitt beslut idag , det gjorde FRUKTANSVÄRT ont i hela mej , hjärtat skrek NEJ , men mitt förstond det tog över !'

Det spelar INGEN roll hur mycket hjärtat gråter , det kommer att gå över !

Du kommer ALLTID ha en speciellt plats i mitt hjärta ! Jag glömmer dej ALDRIG !

En dag , då möts vi igen det har jag lovat , men INTE nu INTE så här !


Jag har bäddat rent i sängen , tagit ett varmt skönt bad , rakat benen och druckit lite vin i badet , lyssnat på musik och bara mått SÅÅÅÅ bra Skrattande

Rensat tankarna , och känner mej STARK i mitt beslut !

Helt UNDERBART att ligga där dricka lite vin och lyssna på musik , och sen lägga sig i en renbäddad säng !

Ska snart sätta på en film , började kolla på den igår , men sen kom Micke så jag ska fortsätta kolla på den tänkte jag !

Imorgon ska jag träffa BÄSTASTE Elin , vi ska gå ner på stan och fika , jag ska bjuda henne för hon har fyllt år precis så det blir min presen till henne <3

Sen vette skjutton vad man ska göra !

På lördag åker jag in till Gävle till en barndomskompis å hennes kille och hans killkompis , äta lite gott dricka vin och umgås ! ska bli RIKIGT trevligt faktiskt !

På söndag fyller tönt Linda år <3 FINASTE bästisen blir 20 jävla år ! Flört

Så nästa helg blir det tjejkväll hemma hos Linda med spel och vin och allt sånt gött !

Sen på måndag fyller pappsen år också !

Så nu är det MÅNGA som fyller år !

Ne nu ska jag kolla klart på filmen innan ögonen åker ihop på mej !



Tack och bock för mej , på återseende !


















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards