Alla inlägg den 3 september 2009

Av Linda Johansson - 3 september 2009 20:06

Godafton eller nå !


ÅH vilken dag , har suttit i telefonen och suttit vid internet och letat jobb så gott som HELA dagen , förutom efter 16.30 då knatade vi över till kusin Malin och Donnie , för då hade Nea varit hemma inne hela dagen så då behövde hon komm ut och leka av sig lite !

Svårt att söka jobb när man inte rikigt vet vad man vill göra heller !

Har sökt städ jobb , resturangjobb , funderar på att söka här nere på stan också till Lindex eller Kapphal om dom behöver folk !

Vill ha ett jobb NU ! det är SJUKT svårt att få någonting alls som det ser ut idag , så igentligen får man vara tacksam för det man får !

Ska fortsätta leta i morgon hade jag tänkt !

Har också ringt till tre och klagat på internet (dongeln som det heter)

Den glappar tamefan i mej HELA tiden kan inte röra datorn ens utan att jag loggas ut ifrån internet och måste börja om med ALLT !

Så dom skulle skicka en ny dongel åt mej utan sladd för det har jag nu !

Så nu kanske man kan flytta sig också utan att man behöver sitta som en inbakad gås ellr nå :D

Ja iaf vi var över till Kusin Malin ett tag ungarna busade runt ute och lekte hela tiden och jag och Malin satt ute och snackade lite skit !

Blev bjuda på mat Malins hemlagade köttbullar med sås GÖTT ! :D

Sen började klockan och bli mycket så vi var väl hemma till 19.30 då brukar Nea ligga i sängen ! Så idag blev det lite sent hon sover fortfarande inte men hon lär väl somna snart !

Eftersom hon inte ska upp till dagis eller något sånt i morgon så tycket jag att vi kunde stanna en stund extra !

Sen när Nea somnat ska jag antingen kolla på TV en stund eller lägga mej och läsa är ganska trött , förstår INTE varför jag är så trött på kvällarna !

Men det hör väl till när man är små barnsförälder :D


Imorgon ska jag ner på stan , ska fika lita med min andra kusin Jenny :D

var meningen att Nea skulle vara med , men mamma erbjöd sig att ta henne medans , så Nea får bestämma hur hon vill göra om hon vill följa med mej eller vara hemma med mamma !

Sen 16.30 har jag klipp tid hos efekt som jag skrev om tidigare !

ÄNTLIGEN ! Kommer garanterat bli nöjd !

Mamma och pappa skulle hjälpa mej att betala :D

Sen ska mamma färga håret på mej mörk igen trivs mycket bättre i så

Kanske knäpper kort och lägger ut det här i bloggen om det blir bra :D

Men det tror jag säkert att det blir  !

Nej dax för lite annat nu kanske !

Puss & Kram



RIP Bebis fina lilla kattis ! <3








Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards