Alla inlägg den 9 september 2009

Av Linda Johansson - 9 september 2009 12:50

Har precis små plockat lite här hemma , håller på och tvätta för fullt ! INTE ett dugg kul !

Skulle ha hämtat Nea på dagis kl 14.00 som vanligt , men Danne ringde för ett tag sen och sa att han hade hittat ett par skridskor åt henne , Så han ville ha henne med så hon fick prova , så självklart jag är BARA glad om hon får ett par så hon också kan åka !

Det som har oroat mej !

Så kanske farmor skulle köpa en hjälm åt henne också , om hon inte hittade någon gammal hon har kvar !

Så jag har badat lite , suttit vid datorn , läst lite och kollat på TV tänkte att jag skulle gå och vila en stund snart

la mej tidigare efter jag lämnat Nea på dagis för att sova , men det gick jue INTE alldeles för MÅNGA tankar som snurrar i huvudet på mej !

Så jag ska försöka vila en stund nu , senare blir det film och sällskap !


Tack och bock för mej , återseende !




Av Linda Johansson - 9 september 2009 08:20

Jag kan LOVA att det värker av trötthet i ögonen på mej , somnade vid 01.30 tiden inatt !

(Varför vill jag inte gå in på , men kan säga att jag var väldigt ledsen igår)

Så när klockan ringde i morse så ville jag bara dra täcket över huvudet och somna om !

Men det går jue inte Nea måste jue till dagis om en stund !

Och jag måste hem och tvätta ,det roligaste som finns eller så INTE !

Senare kl 16.00 åker Nea till Daniel , och jag vet inte rikigt vad jag ska hitta på !

Började kolla på en film igår , drömkåken en RIKIGT gammal men rolig film igår , kanske man ska se klart den idag ?

Sen visar det sig vad som händer !

Är för TRÖTT för att ens orka tänka på vad jag ska göra senare !

Men lungt blir det iaf , ska inte gå ut någonstans idag !

Skulle VERKLIGEN behöva åka hem till Jenny och hämta mina kläder som har legat hos henne i flera veckor nu !

Men hon är sjuk , så jag vet inte om jag vågar riskera att bli smittad isåfall får det vänta !

Ne nu ska vi snart gå iväg om en stund !

Bloggar kanske mer senare , vi får se !



Tack och bock för mej , på återseende !








Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards