Alla inlägg den 24 september 2009

Av Linda Johansson - 24 september 2009 15:50



Jag har precis läst igenom ALLA min gammla blogg inlägg sedan 2008 när jag började skriva blogg !

Vissa saker är JÄTTE kul att läsa , som man VERKLIGEN skrattar åt !

Vissa saker ångrar jag som BARA fan !

Medans andra saker man läser gör så FRUKTANSVÄRT ont enda in i själen av saknad !

Saker man önskar man kunde göra igen , kunna dra tillbaka tiden då ALLT var bra !



Nu sitter jag och kollar på simpisons och kokar lite spagetti blir spagetti och köttförsås orkar inte med nå annat idag

Efter maten blir det nog att jag slänger mej i sängen framför en bra film och bara tar det lungt !

Imorgon ska jag försöka få lite ordning här hemma , behöver VERKLIGEN städa lite här nu ta golven och skit !

Så idag blir det nog bara ,

en rikigt slappdag och ingenting annat !

Tjingeling !





Av Linda Johansson - 24 september 2009 11:41

// Hejj hopp //


Vad har denna dag att erbjuda då ?

Linda sov här hos mej i natt , skönt att slippa sova ensam ibland !

Vi hade bara en slapp dag igår , knatade iväg till prix en sväng och hem och slänge på en film för att invänta Idol

efter idol blev det ännu en film i sängen , så klart så somndae både jag och Linda ungefär vid halva OVANLIGT !

så i morse när vi vaknade kollade vi klart på filmen

Linda åker till Järbo om en stund , när hon åkt ska jag plocka lite här hemma och ta reda på disken som står !

göra lite nytta nu när vädret kanske inte är det bästa !

Sen ska jag ta mej ännu en RIKIGT skön slapp dag och kolla på film och läsa och bara vara !



Imorgon är jag sugen på att åka in till Ikea och kika lite grann var läääänge sen man var där nu !

Sen ska jag tvätta och försöka ta mej ut och stor handla och lite sånt skit !

Vi får se !

Ne nu ska jag vara social med Linda en stund innan hon åker , sen ska jag städa och härja omkring !



Over and out !



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards