Alla inlägg den 14 september 2009

Av Linda Johansson - 14 september 2009 11:15

// Godmorgon //

 

Har hållt på och små plockat och städat sen jag vaknade i morse !

Toan tog jag och skurade ren igår , så det är gjort och det känns SKÖNT så slapp man det idag iaf !Cool

Idag har jag , diskat , dammat , skurat ur skafferi & kylskåpet (det var VERKLIGEN nödvändigt så mycket skit som samlas) Obestämd

Rensat lite skit ur kylskåpet och skafferiet också !

Tänkte ta och dammsuga i morgon , har lite för mycket att hinna med idag för att hinna med det !

Jag orkar INTE ta på mej för mycket inte nu känner jag , när det är så mycket annat man ska orka kämpa för / emot !

Pappa fyller år idag GRATTIS pappa till dej Skrattande

Så jag ska åka dit och äta lite tårta och umgås lite (tyvärr kan jag inte ge honom någonting föreens på fredag)Rynkar på näsan

Och Linda fyllde 20 år igår , orkade inte åka över då eftersom det var så GRYMT jobbigt igår !

Så jag ska åka över idag (har inte heller några pengar och köpa något till henne förrens på fredag)

Men då ska jag köpa något åt både Linda och Pappa !

Så jag har lite att göra idag , plus att jag ska små plocka lite mer innan jag är HELT klar !

Så dammsugaren får åka fram i morgon istället , innan Nea kommer hem ska hämta henne kl 16.00 så jag hinner !


Jag ÖNSKAR att allting kunde vara så MYCKET annorlunda än vad det är !

Jag ÖNSKAR att jag kunde träffa dej , utan att det ska göra så ONT varje gång !

Jag ÖNSKAR att vi kunde umgås som kompisar gör , utan att röra varandra !

Jag ÖNSKAR att känslorna inte fanns där , och förstörde allt som jag VERKLIGEN vill ha !

Jag ÖNSKAR att du inte alls behövde försvinna ut ur mitt liv , så som jag tror blir bäst !

Du gör någonting med mej , som INGEN annan NÅGONSIN har lyckas gjort !

Du är VÄDLIGT speciell , vad det är kan jag inte sätta fingret på , bara att det GÅR INTE att sluta tänka , sakna och glömma dej !

Jag saknar dej varje minut , sekund och timme , när jag inte får ha dej nära mig !

Men när jag väl får ha dej nära mig , då är det så svårt när jag vet att det BARA är för stunden !

Att du snart åker , och lämnar mej , tillbaka till verkligheten !

Men när du väl ligger här bredvid mig , då känner jag mej HEL på riktigt !

Men när du åker , då dör en bit av mej varje gång !

Som jag MÅSTE försöka bygga upp igen , när jag VÄL kommit en bit på vägen , så MÅSTE jag börja om igen på nytt !

Det sliter mej sönder och samman !

Men samtidigt är det så JÄVLA SVÅRT , att motstå !

Jag VET hur MYCKET jag gör mej illa när jag öppnar den där JÄVLA dörren för dej gång på gång !

Men , när du är tillsammans med mej (bara för en stund) då mår jag BRA !

Om du BARA kunde förstå , om du BARA kunde se !

Men du gör inte det !

Det gör ont i HELA mej !

 

 

 







Av Linda Johansson - 14 september 2009 01:08

Ne inte precis , men MÅNGA tankar som snurrar just nu !

Om man BARA hade ett svar framför sig , hur allt kommer att bli så skulle det vara så MYCKET lättare än vad det är just nu ! Gråter

Nu är det GRYMT svårt ! men nödvändigt ! Finns INGEN annan utväg !

Hur svårt det än är , så VET jag att det här är det enda rätta !

Det kommer att ta tid , det KOMMER att göra VÄLDIGT ont ett tag !

Sen gör det , det inte lättare att jag har SJUKT svårt att lita på någon !

Det finns INGEN jag kan prata med !

känns som ingen förstår !

Man kan prata och prata , men sen om dom lyssnar det är en annan sak !


Så många tankar som snurrar just nu , har JÄTTE svårt att sova !

Jag vet inte hur jag ska kunna somna nu !

Nu är det på RIKIGT ! Det är NU som man verkligen förstår att det är på rikigt , det är INGEN lek längre !

Det är SVÅRT att inse sanningen , sanningen gör ONT !

Jag vet inte hur jag ska kunna komma över , men på något sätt ska det nog gå !

Jag VET att jag MÅSTE ta mej igenom det här HELT ensam !

Men jag ska klara det här ensam också !

Jag behöver INGEN som hjälper mej med det här INTE med något heller , men det här det SKA jag klara själv !

Ne man ska kanske prova lägga huvudet på kudden så KANSKE , bara kanske man kan somna !


Godnatt !















Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards