Alla inlägg den 4 september 2009

Av Linda Johansson - 4 september 2009 19:08

Ja , man kan LUNGT säga att det har varit FULLT upp HELA dagen !

Har plockat och donat en massa hemma , sen gjorde jag mej och Nea klar, för att åka till mamma och pappa !

Åkte hem till mamma och pappa , mamma skulle försöka baka men det gick jue som det gick :D hon är VERKLIGEN inte någon rikig kock hon :D

Men hon gör sitt bästa , och lite där till men det lyckas ALLTID bli fel och INTE bara en gång utan TRE gånger :D

Så tre misslyckande så lovade hon att inte baka en gång till i hela sitt liv :D

Få se hur länge det håller !

Hjälpe mamma med maten , blev lite kaos med allting , barn och trångt !

Men maten var god !

Mamma blev HELT slut efter allt bak och stress , så jag hjälpte henne att diska och plocka upp i köket efter maten !

Så det har varit som sagt var FULLT upp så gott som HELA dagen !

Plus att jag har varit och klippt mej idag också , Hon berömde faktiskt mej för min lugg som jag klippt själv på fyllan kl 03.00 på natten efter krogen :D

Hon tyckte absolut inte att den såg så hemsk ut ! TUR det går :D

Men jag blev iaf nöjd med klippningen , men jag har inte vant mig med lugg än känner att jag inte rikigt passar i lugg , men dom flesta säger att jag gör det så jag får väl tro på dom då !

Så nu är man lite fattigare , men det är det värt !


Jag vet inte om jag och Nea sover över här , klockan är rätt mycket så jag tror nog att det blir så , har inte pratat med mamma om det än !

Men jag antar att hon har förstått det :D

Hon ska hjälpa mej att färga håret i morgon endå , så jag hoppas att det blir bättre när jag färgat det !

Ne nu tror jag att jag ska ta det lungt för ikväll har huvudvärk och jag har lite ont i kroppen ! (hoppas INTE att det är någon förkylning på g nu , fattas jue bara det)

Ska kanske slänga mej framför TVn en stund , beror på vad Nea ska göra !

Bloggar mer i morgon antagligen !


- Saknar -









Av Linda Johansson - 4 september 2009 12:23

Fredag och då är det så klart helg !


Vad är det som händer idag då ?

Jo jag och Nea har ätit för en stund sedan !

GUD vilken pasta  unge hon ÄR ! PRECIS som sin mamma :D

Igår åt vi pasta två gånger , hemma och sen hemma hos Malin för hon bjöd på mat !

Sen idag ville hon ha pasta IGEN ! försökte förklara för henne att man inte kan äta pasta varje dag , men hon ville inte äta om hon inte fick makaroner

Så vad gör man ?

Den här lilla tjejen har ALLDELES för MYCKET att säga till om !

Men hon fick sin pasta iaf , och hon åt BRA ! och då är jag nöjd iaf !

Ska strax börja klä på mej , är inte så bra om man sitter i myskläder hela dagen ! Har inte haft någon som HELST slut att klä på mej idag !

Kallt och blåsigt och regnigt ute , sånt gör så att man bara vill gå inne och skrota omkring i en STOR tröja och ännu större mysbyxor :D

Undra om hösten är här nu ? vad tror ni ?

Väntar också på mamma och pappa , dom ska hämta upp oss om ett tag!

Var meningen att jag skulle fika med Jenny idag , men den stackarn har gått och blivit sjuk hon också som ALLA andra , fattas väl bara att man själv ligger där snart !

Så det blev TYVÄRR inge fika snack idag !

Men jag och Nea åker till mamma och pappa endå , ska jue endå ner sen och klippa mej 16.30

Funderar på om man kanske skulle sova över där inatt , vet ett tag sen nu !

Vi får se , har inte så mycket planerat idag , tråkigt väder , går inte att vara ute utan att frysa ihjäl :D

Det är väl det jag vet nu !

Bloggar kanske mer senare idag om vi hittar på något skoj att göra !


Ta hant om varandra











Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards