Alla inlägg den 29 september 2009

Av Linda Johansson - 29 september 2009 15:26

När ska man bli av med dom här JÄVLA känslorna som smyger på än när man minst anar det ?

Jag vill inte ha det så här längre !

Jag orkar INTE !

Tänk vad MYCKET man kan förlora på bara några sekunder , saker som betyder så OTROLIGT mycket för än som man inte vill mista , men som man förlorar endå !

Jag har förlorat två betydelsefulla människor i mitt liv !

Vill INTE känna vill INTE veta !

Det räcker nu , om jag endå bara kunde få åka iväg 900 mil härifrån vad det skulle betyda mycket för mej just nu !

Det är något jag VERKLIGEN skulle behöva just nu !

Vill bara glömma ALLT som hänt dom senaste veckorna / Månaderna nu !

Kunna gå vidare börja om ifrån början!

 Men hur gör man ?

Finns inte så mycket kvar att hurra för i mitt liv just nu , den ENDA som jag kan skratta mej lycklig över att jag har det är Nea , hon får mej ALLTID att känna mej älskad vad som än händer så VET jag att hon är den ENDA jag kan lita på , och hennes kärlek till mej är ÄKTA !

Sen spelar det INGEN som helst roll vem som säger , Linda jag älskar dej som vän eller som flickvän !

Sånt går jag INTE på igen någonsin mer !

Nej kärleken till ens barn är VERKLIG kärlek !

Även om jag har förlorat dom som betyder oerhört mycket för mej !

Så har jag också kommit fram till en sak , jag betydde inte så mycket för dom som dom betydde för mej !

Nu har jag VERKLIGEN fått se det med egna ögon !

Sånt är bra att veta !



Nu ska jag strax hämta min STORA kärlek , mamma hämtar mej så hämtar vi Nea

Sen lär man väl handla också det ekar i skåpen här hemma nu !

HOPPAS bara att Nea vill följa med mej in och handla för jag vill VERKLIGEN INTE gå in ensam och handla speciellt inte när jag ska handla mycket !

Kanske låter konstigt jag vet , men jag vill inte handla ensam !

Sen spelar det ingen som helst roll vem det är som följer med mej in och handlar bara jag har någon som följer med in , jag vet inte rikigt varför jag är sån !

Sen efter vi har handlat så åker Nea och jag hem , OM vi inte åker förbi mamma och pappa en stund då men jag tror inte det !

Men man vet jue aldrig när Nea får bestämma !

Annars så åker vi som sagt var hem och myser som BARA vi två kan göra !

Vem FAN behöver folk omkring sig när dom endå väljer bort än ur sina liv !

När man har den MEST underbaraste , finaste och mysigaste lilla tös som finns i HELA världen att pussas och kramas med skratta , och leka med !

Nej jag behöver då INGEN annan !

Nej dax att börja röra på sig mamma är här strax , ha en bra dag idag blir nog inge mer bloggande idag / kväll är inte alls på humör för sånt nu !

Tjingeling !












Av Linda Johansson - 29 september 2009 10:03

//Godmorgon //

Idag känner jag en saknad efter någonting , jag vet inte alls vad det är för saknad , men någonting fattas !

Men det brukar kunna kännas så för mej på morgonen , speciellt när man är ensam utan Nea hemma !

Nea skulle ha kommit hem igår men jag ringde till Daniel och sa att jag hämtar henne idag som vanligt kl 16.00 och så får han hämta Nea på fredag över dagen bara !

Hon behöver faktiskt inte sova kvar bara för att dom ska fira födelsedag !

Vad händer idag då ?

Jo mamma kom hit med SÖTASTE Ludde för en stund sen så just nu är jag hundvakt tills mamma slutar efter 12.00 någongång !

Sen när mamma hämtat honom ska jag börja städa lite OM jag orkar !

Sen klockan 16.00 hämtar jag jue hem min STORA kärlek igen !

Sen får mamma och pappa skjussa ut mej och Nea och handla lite idag, gjorde aldrig det igår så det får bli idag !

Sen åker nog Nea och jag hem och myspyser hela kvällen och kollar på Idol !

Så ser min dag ut idag iaf !

Hoppas ni får en lika bra dag som jag kommer att få !

Tjingeling !



Lilla underbart söta Ludde !

!  


Lilla Ludde igen !

  





 

 



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards