Alla inlägg den 15 september 2009

Av Linda Johansson - 15 september 2009 22:43

Nu när jag vet kan jag berätta
Nu när jag ser kan jag förstå
Alla beslut är inte lätta
och de sätter sina spår
men vi fattar dom ändå
Ingen kan ge vår tid tillbaka
Ingen kan ändra det som hänt
Vi närmar oss slutet på vår saga
Men hoppet lever än
Till sista sidan vänd



Om du var jag
Om du var jag
När tomma ord och brustna löften lever kvar
Smärtan tar slut
Man håller ut
Å efter sorgen kommer trösten
Det blir aldrig som förut



Och hur kan jag ge det du behöver
Hur ska jag veta vad det är
Och hur kan du slockna när jag glöder
Varför blev jag kär
Du lever men jag lär



Om du var jag..


Hur kan du slockna när jag glöder
Varför blev jag kär
Du lever men jag lär

Om du var jag..

Av Linda Johansson - 15 september 2009 21:13

Hejj hopp !

 

Ja , idag har det inte varit nå roligt och heta Linda precis ! fast ska jag vara ärlig så är det fan inte bara idag det är OFTA det inte är kul och heta Linda ! Cool

Skulle ha möte på familjerätten i dag 08.30 vilken JÄVLA tid och sätta upp ett möte på !

Trött och jävlig , hur ska man då ha alla hästar hemma ? fast det har man jue endå inte !

Ställde klockan på 07.15 men när klockan ringde så ville jag BARA ligga kvar i sängen ! (inte så konstigt massamys)

Så jag snozzade till 07.30 istället gick upp och gjorde mej lite klar sminka mej orkade jag inte göra !

Började PRECIS på att piggna på mej , och tänkte gå iväg när Danne ringde 08.00 och sa att mötet var inställt för en av dom som håller i mötet var sjukt !

VAFAN ringa en halvtimme före och säga att man är sjuk ? vad är det för sätt ? Skrikandes

Så då var det bara att klä av sig igen , krypa ner under täcket (HELT JÄVLA UNDERBART) men kunde inte somna om

Blev så sur ! klockan ringde när man sov som härligast , så måste man gå upp och sen när man är för pigg för att somna om ja då är mötet inställt !

Så nu får man väl vänta ännu 564 dagar innan nästa möte ! Tyst

Skulle ha mött upp Linda på stan också för att äta frukost på marangoni (ett fik)

Men eftersom mötet var inställt så orkade jag inte gå ner på stan bara för det så jag kom med det förslaget att vi kunde gå ner till ica och köpa nå gött bröd och äta frukost hos Linda om jag kom vid 11.00 tiden

Men Linda var redan hungrig då , så vi bestämde att vi skulle äta lunch ihop istället !


Så vid 10.30 tiden knatade jag över till Linda gick ner till ica och köpa lite mat !

Blev stuvade makaroner (Lindas stuvade makaroner dom är SJUKT goda kan jag lova)

och korv ! Var så JÄVLA sugen på stuvade makaroner SPECIELLT Lindas ! Skrattande

Gick hemåt efter det och började med maten !

Käkade så jag blev så mätt så jag trodde jag skulle kräkas upp allt igen ! höhö !

Fick AKUT ont i magen efteråt och bubblig !

Känndes PRECIS som mensvärk fast lite värre , har jue inte haft mens sen Nea föddes men jag kommer så väl ihåg smärtan jag hade när jag väl skulle få den !

La mej på Lindas soffa och trodde att det skulle bli bättre , men IKKE snarare MYCKET sämre ! Skäms

Fick rusa på toletten sen trodde ABSOLUT att jag hade åkt på magsjuka !

Så jag gick hem ganska snabbt då , ville INTE smitta ner Linda och andra heller för den delen !

Var SJUKT orolig när jag gick hem , att jag inte skulle hinna hem i tid till toan !

Men TACK och lov gjorde jag det , men fick gå på toa direkt när jag kom hem !

Ringde till Danne på en gång och frågade om Nea kunde stanna kvar hos han , vågade INTE riskera att ta hem henne om det var magsjuka jag hade åkt på !

Så hon fick stanna kvar

Somnade en stund runt 14.00 tiden sov till ungefär 17.00 och efter jag hade sovit en stund så känndes det MYCKET bättre så det var nog inte magsjuka och det är jag SJUKT glad över !

Nea får komma hem tidigt i morgon ! Danne får skjussa hem henne till mej saknar henne så ENORMT MYCKET just nu ! Min lilla kärlek jag behöver INGEN annan kärlek i mitt liv !


Vid 18.00 tiden ungefär kom Linda över och skulle glo på idol med mej !

Dom var jue i Gävle idag , så man var jue GANSKA nyfiken om man skulle känna igen någon !

Poppade lite popcorn Linda köpte med sig en cola !

FAN vad vi VERKLIGEN kan skratta tillsammans HELT sjukt !

Det är SYND om mina grannar faktiskt !

När vi väl sätter igång och härjar !

Kände inte igen en endaste ifrån idol iaf , lite små tråkigt men tänkte att jag skulle gå in på hemsidan och kolla lite dom tar jue inte med ALLA som sjunger då skulle jue pogrammet vara flera timmar långt !

Så kanske man känner igen någon där Tungan ute

Linda gick för en stund sen efter idol , och jag ska väl glo runt här en stund till sen ska jag försöka sova lite !

Ikväll blir det INTE lika sent som igår , men det kan jue ha sina orsaker också ibland !

Imorgon kommer som sagt var Nea hem , och då blir det en MASSA mys och bus igen !



Tack och bock för mej för den här gången , på återseende ! när ni har tid och lust !























Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards