Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Natt Uggla ?

Av Linda Johansson - 14 september 2009 01:08

Ne inte precis , men MÅNGA tankar som snurrar just nu !

Om man BARA hade ett svar framför sig , hur allt kommer att bli så skulle det vara så MYCKET lättare än vad det är just nu ! Gråter

Nu är det GRYMT svårt ! men nödvändigt ! Finns INGEN annan utväg !

Hur svårt det än är , så VET jag att det här är det enda rätta !

Det kommer att ta tid , det KOMMER att göra VÄLDIGT ont ett tag !

Sen gör det , det inte lättare att jag har SJUKT svårt att lita på någon !

Det finns INGEN jag kan prata med !

känns som ingen förstår !

Man kan prata och prata , men sen om dom lyssnar det är en annan sak !


Så många tankar som snurrar just nu , har JÄTTE svårt att sova !

Jag vet inte hur jag ska kunna somna nu !

Nu är det på RIKIGT ! Det är NU som man verkligen förstår att det är på rikigt , det är INGEN lek längre !

Det är SVÅRT att inse sanningen , sanningen gör ONT !

Jag vet inte hur jag ska kunna komma över , men på något sätt ska det nog gå !

Jag VET att jag MÅSTE ta mej igenom det här HELT ensam !

Men jag ska klara det här ensam också !

Jag behöver INGEN som hjälper mej med det här INTE med något heller , men det här det SKA jag klara själv !

Ne man ska kanske prova lägga huvudet på kudden så KANSKE , bara kanske man kan somna !


Godnatt !















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards