Direktlänk till inlägg 14 september 2009

En dag i taget !

Av Linda Johansson - 14 september 2009 11:15

// Godmorgon //

 

Har hållt på och små plockat och städat sen jag vaknade i morse !

Toan tog jag och skurade ren igår , så det är gjort och det känns SKÖNT så slapp man det idag iaf !Cool

Idag har jag , diskat , dammat , skurat ur skafferi & kylskåpet (det var VERKLIGEN nödvändigt så mycket skit som samlas) Obestämd

Rensat lite skit ur kylskåpet och skafferiet också !

Tänkte ta och dammsuga i morgon , har lite för mycket att hinna med idag för att hinna med det !

Jag orkar INTE ta på mej för mycket inte nu känner jag , när det är så mycket annat man ska orka kämpa för / emot !

Pappa fyller år idag GRATTIS pappa till dej Skrattande

Så jag ska åka dit och äta lite tårta och umgås lite (tyvärr kan jag inte ge honom någonting föreens på fredag)Rynkar på näsan

Och Linda fyllde 20 år igår , orkade inte åka över då eftersom det var så GRYMT jobbigt igår !

Så jag ska åka över idag (har inte heller några pengar och köpa något till henne förrens på fredag)

Men då ska jag köpa något åt både Linda och Pappa !

Så jag har lite att göra idag , plus att jag ska små plocka lite mer innan jag är HELT klar !

Så dammsugaren får åka fram i morgon istället , innan Nea kommer hem ska hämta henne kl 16.00 så jag hinner !


Jag ÖNSKAR att allting kunde vara så MYCKET annorlunda än vad det är !

Jag ÖNSKAR att jag kunde träffa dej , utan att det ska göra så ONT varje gång !

Jag ÖNSKAR att vi kunde umgås som kompisar gör , utan att röra varandra !

Jag ÖNSKAR att känslorna inte fanns där , och förstörde allt som jag VERKLIGEN vill ha !

Jag ÖNSKAR att du inte alls behövde försvinna ut ur mitt liv , så som jag tror blir bäst !

Du gör någonting med mej , som INGEN annan NÅGONSIN har lyckas gjort !

Du är VÄDLIGT speciell , vad det är kan jag inte sätta fingret på , bara att det GÅR INTE att sluta tänka , sakna och glömma dej !

Jag saknar dej varje minut , sekund och timme , när jag inte får ha dej nära mig !

Men när jag väl får ha dej nära mig , då är det så svårt när jag vet att det BARA är för stunden !

Att du snart åker , och lämnar mej , tillbaka till verkligheten !

Men när du väl ligger här bredvid mig , då känner jag mej HEL på riktigt !

Men när du åker , då dör en bit av mej varje gång !

Som jag MÅSTE försöka bygga upp igen , när jag VÄL kommit en bit på vägen , så MÅSTE jag börja om igen på nytt !

Det sliter mej sönder och samman !

Men samtidigt är det så JÄVLA SVÅRT , att motstå !

Jag VET hur MYCKET jag gör mej illa när jag öppnar den där JÄVLA dörren för dej gång på gång !

Men , när du är tillsammans med mej (bara för en stund) då mår jag BRA !

Om du BARA kunde förstå , om du BARA kunde se !

Men du gör inte det !

Det gör ont i HELA mej !

 

 

 







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards