Direktlänk till inlägg 17 september 2009

Städ dax här hemma !

Av Linda Johansson - 17 september 2009 09:50

// Godmorgon //

 

Nea och jag håller på att städa för fullt , eller ja Nea hon har inte gjort så mycket ÄN , men hon ska få dammsuga och torka sitt rum själv , hon börjar bli stor nu och hon kommer klara det JÄTTE bra !

Och en fördel är jue att hon VERKLIGEN vill göra det också , nu ska dom andra golven jag tagit torka först

Sen så är det Neas tur , hon tjatar redan Skrattande

Roligt när dom VERKLIGEN vill hjälpa till dom små liven !

Det är jue JÄTTE bra också på samma gång att dom lär sig , när dom själv ska flytta hemifrån en dag (GUD vilken hemsk tanke)

Så sen när det är klart , har vi det gjort också så kan man släppa taget om det iaf !

Senare har jag ingen som helst aning om vad vi ska hitta på för något !

Har sån dålig fantasi så det är inte KLOKT åt det !


Igår hade jag min mobil avstängd och lämnad hemma , för första gången GUD så skönt det var !

Orkade INTE med en massa mess och skit !

Kände att jag ville vara ifred , funderar på om man ska göra samma sak idag igen !

Så slipper man känna att man vill så GÄRNA skicka iväg ett mess !

Det SKA gå den här gången , jag SKA klara det nu !

Igår var det en JÄTTE jobbig dag för mej , mådde JÄTTE dåligt och bara grät HELA dagen !

Kände att ALLTING bara var skit !

Att jag BARA ville lämna ALLT och bara dra iväg !

Till nå ställe där INGEN vet vart jag är !

Men vad löser det igentligen ?

INGENTING !

Problemen kommer finnas kvar endå när jag kommer hem !

Lika bra att ta tag i dom nu istället för att skjuta upp på det och ta kanske en MYCKET större smäll sen !

Känner mej SÅÅÅ vilsen just nu , jag vet inte alls vem jag är , och vad jag vill !

Jag vill så GÄRNA komma ifrån det här , men endå så vågar jag INTE släppa taget HELT !

En liten bit av mej långt där inne , hoppas fortfarande att det ska bli bra igen !

Men sen en annan bit säger åt mej att det är INGEN idé det kommer ALDRIG bli bra igen , släpp taget och gå vidare!

Ibland gör jag saker för att göra illa "honom'" så mycket som jag BARA kan !

För att han ska känna lika smärta och sorg som jag gör varje JÄVLA dag som går !

Men sen får jag så ENORMT dåligt samvete för vad jag har gjort , och ångrar mej så DJUPT !

Han förlåter , och vi glömmer det !

Men sen är det SAMMA sak IGEN !

Jag är dum , han förlåter , vi går vidare ! (Så är det HELA tiden)

Varför gör jag så ?

Är det ett rop på uppmärksamhet ?

Är det för att jag VILL att han ska komma underfund med vad han har förlorat , och komma tillbaka till mej ?

Jag vill jue INTE göra honom ledsen eller arg igentligen ! Det bara blir så !

Så , jag vet inte vem jag är ? Och vad jag vill ?

Är jag konstig ?

Är det nå fel på mej , som känner så här ?

MÅNGA frågor , men TYVÄRR finns det INGA svar alls !



Over and out !















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards