Direktlänk till inlägg 29 september 2009

Hundvakt !

Av Linda Johansson - 29 september 2009 10:03

//Godmorgon //

Idag känner jag en saknad efter någonting , jag vet inte alls vad det är för saknad , men någonting fattas !

Men det brukar kunna kännas så för mej på morgonen , speciellt när man är ensam utan Nea hemma !

Nea skulle ha kommit hem igår men jag ringde till Daniel och sa att jag hämtar henne idag som vanligt kl 16.00 och så får han hämta Nea på fredag över dagen bara !

Hon behöver faktiskt inte sova kvar bara för att dom ska fira födelsedag !

Vad händer idag då ?

Jo mamma kom hit med SÖTASTE Ludde för en stund sen så just nu är jag hundvakt tills mamma slutar efter 12.00 någongång !

Sen när mamma hämtat honom ska jag börja städa lite OM jag orkar !

Sen klockan 16.00 hämtar jag jue hem min STORA kärlek igen !

Sen får mamma och pappa skjussa ut mej och Nea och handla lite idag, gjorde aldrig det igår så det får bli idag !

Sen åker nog Nea och jag hem och myspyser hela kvällen och kollar på Idol !

Så ser min dag ut idag iaf !

Hoppas ni får en lika bra dag som jag kommer att få !

Tjingeling !



Lilla underbart söta Ludde !

!  


Lilla Ludde igen !

  





 

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards