Direktlänk till inlägg 29 september 2009

Jävla Känslor !

Av Linda Johansson - 29 september 2009 15:26

När ska man bli av med dom här JÄVLA känslorna som smyger på än när man minst anar det ?

Jag vill inte ha det så här längre !

Jag orkar INTE !

Tänk vad MYCKET man kan förlora på bara några sekunder , saker som betyder så OTROLIGT mycket för än som man inte vill mista , men som man förlorar endå !

Jag har förlorat två betydelsefulla människor i mitt liv !

Vill INTE känna vill INTE veta !

Det räcker nu , om jag endå bara kunde få åka iväg 900 mil härifrån vad det skulle betyda mycket för mej just nu !

Det är något jag VERKLIGEN skulle behöva just nu !

Vill bara glömma ALLT som hänt dom senaste veckorna / Månaderna nu !

Kunna gå vidare börja om ifrån början!

 Men hur gör man ?

Finns inte så mycket kvar att hurra för i mitt liv just nu , den ENDA som jag kan skratta mej lycklig över att jag har det är Nea , hon får mej ALLTID att känna mej älskad vad som än händer så VET jag att hon är den ENDA jag kan lita på , och hennes kärlek till mej är ÄKTA !

Sen spelar det INGEN som helst roll vem som säger , Linda jag älskar dej som vän eller som flickvän !

Sånt går jag INTE på igen någonsin mer !

Nej kärleken till ens barn är VERKLIG kärlek !

Även om jag har förlorat dom som betyder oerhört mycket för mej !

Så har jag också kommit fram till en sak , jag betydde inte så mycket för dom som dom betydde för mej !

Nu har jag VERKLIGEN fått se det med egna ögon !

Sånt är bra att veta !



Nu ska jag strax hämta min STORA kärlek , mamma hämtar mej så hämtar vi Nea

Sen lär man väl handla också det ekar i skåpen här hemma nu !

HOPPAS bara att Nea vill följa med mej in och handla för jag vill VERKLIGEN INTE gå in ensam och handla speciellt inte när jag ska handla mycket !

Kanske låter konstigt jag vet , men jag vill inte handla ensam !

Sen spelar det ingen som helst roll vem det är som följer med mej in och handlar bara jag har någon som följer med in , jag vet inte rikigt varför jag är sån !

Sen efter vi har handlat så åker Nea och jag hem , OM vi inte åker förbi mamma och pappa en stund då men jag tror inte det !

Men man vet jue aldrig när Nea får bestämma !

Annars så åker vi som sagt var hem och myser som BARA vi två kan göra !

Vem FAN behöver folk omkring sig när dom endå väljer bort än ur sina liv !

När man har den MEST underbaraste , finaste och mysigaste lilla tös som finns i HELA världen att pussas och kramas med skratta , och leka med !

Nej jag behöver då INGEN annan !

Nej dax att börja röra på sig mamma är här strax , ha en bra dag idag blir nog inge mer bloggande idag / kväll är inte alls på humör för sånt nu !

Tjingeling !












 
 
Veronica

Veronica

30 september 2009 15:06

Jag tycker den är bra ja :)

http://vejoniicaa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards