Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Skit i tidningarna / Internet !

Av Linda Johansson - 24 mars 2010 13:32

Jag blir bara mer & mer upprörd ! Satt precis & kika igenom aftonbladets hemsida ! där står det BARA en massa JÄVLA skit om saker man igentligen inte orkar läsa , vill läsa ! Har dom ingenting annat att skriva om ?

Vem bryr sig om vilka kläder som är inne just nu , hur man ska sminka sig snyggast för en kväll ute på krogen ! Eller folk som blivit dumpad ! Speciellt kändisar ! JAG BRYR MIG INTE ett dugg om sånt skit !


Jag förstår inte varför folk fortsätter att blunda för saker som är ett faktum !

Som är VIKTIGARE än en värdelös akikel om meningslösa saker ?

Jag tycker INTE att dom tar sitt jobb på allvar ! Dom vill att man ska läsa det dom skriver , men ingen är jue intresserad av hur kändisarna sminka sig eftersom dom är sminkad av PROFS ! Test på vilken kändis tjej som är snyggast i den & den klänningen ? VAD ÄR DET FÖR SKIT ? 

Nej nu har jag tröttnat på alla JÄVLA tidningar & deras internet sidor !

Varför kan dom inte skriva om sånt som händer dagligen ? så att folk kan förstå vilket JÄVLA helvete rent ut sagt folk / djur går igenom varje dag !?

Kanske för att folk inte orkar / klarar av att se sånt ?

Barn som misshandlas dagligen , små små barn ! våldtäckter på små barn !

Kvinnomisshandel , djur plågeri , misshandel !

Varför skriver folk ingenting om sånt ? Börjar tröttna på att ALLA väljer att blunda ! Sen kan det så hur MYCKET som helst om Kronprinsessans bröllop !

JAG BRYR MEJ INTE ett dugg om det hur hon gifter sig , med vem & vilken jävla klänning hon ska ha ! Det är INTE viktigt att veta !

Inte för mej iaf ! Det som JAG tycker är VIKTIGT att veta är hur våran värld ser ut ! Hur sjuka människor det finns i vårat land & andra länder också !


http://www.aftonbladet.se/sofismode/article6396790.ab

tex den atikeln ! vem bryr sig om att fixa frillan DAGLIGEN när det finns så MYCKET ondska mitt bland oss ! Förstår inte varje dag står det alltid mer om mode / smink / kändísar bantning osv !

Vi i Sverige kan VÄLJA att banta för vi äter oss tjocka ! små barn i andra länder har INTE ens vatten för dagen ! Dom väljer inet att svälta !

Vi i Sverige är så SJUKT bortskämda ! USCH ibland SKÄMS jag för mitt land !


 
 
ida

ida

24 mars 2010 13:47

Håller verkligen med dig!

http://vidraida.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sofie

27 mars 2010 14:18

Om du inte vill läsa den skandaljournalistik som kvällspressen står för finns det ju alternativ. DN.se till exempel. Kvällstidningarnas journalistik ligger ju nästan på samma nivå som Se&Hör, jag håller med dig om det du skriver!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards