Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Svar !

Av Linda Johansson - 1 mars 2011 09:36

Svar till : Anja

 

Ja det är väldigt jobbigt med varannan vecka det är jobbigt att vara ifrån henne men samtidigt får man INTE vara självisk ! Barnen har rätt till båda sina föräldrar hon älskar att vara hos sin pappa också det vet jag ...

Då får man bita ihop själv under veckan som hon inte är hemma ...

Igår var hon ledsen för hon saknade mej det händer inte ofta att hon ringer och är så där ledsen det kanske hade hänt något eller så saknade hon bara mej helt enkelt ... som jag skrev i inlägget så försökte jag prata bort det lite ... prata om vad hon gjorde , vad hon skulle göra , om lillasyster om dagis .m.m

Så hon hade annat att tänka på just för tillfället :-)

 

Ja det är tufft många gånger .... men jag har börjat se det ifrån den ljus sidan istället jag vet inte vad som har hänt om någon kommit på natten och gjort mej till en annan männsiak hehe nä skämt och sido ... jag anser att det är BRA att Neas pappas sambo tycker så mycket om min dotter (visst många gånger går det till överdrivt) men jag tror inte hon gör saker för att göra mej arg eller ställa till det utan hon gör det för HON anser att det är rätt ...

Och även om många säger åt henne att det är fel så tror hon fortfarande att det är rätt så hon fortsätter på samma väg så att säga ....

Jag lägger ner ALLDELES FÖÖÖR mycket energi på det där och missar så MYCKER annat roligt i livet pga det ...

Jag ska istället lägga ner mer energi på min dotter och gjädjas åt den relation vi har hon och jag för hur det än är så finns det INGEN som kan ta min plats som Neas mamma ... det vi har är speciellt och det kan inet mätas med sambon ....



Vi hade en JÄTTE bra vecka det har vi alltid :-)  ibland gör vi en massa saker men vissa gånger är vi bara utan nå måsten och planeringar utan bara är hemma och tar det lungt kramas och leker eller ritar tillsammans ...

Hm jo det finns MYCKET trots kvar fast det har gått över till något HELT annat  så jag vet inte om man kan kalla det trots längre....

Nea är i den ålden (fyllt precis 6 år)  som kan kallar något före tonåren ...

Dom är precis som tonåringar fast endå inte , mycket prat om kroppen hennes vad som händer där osv , bråk tjafs många gånger under en dag ...

Smäll i dörrarna och skrik och elakheter osv ... ja ungefär som en tonåring

Men det går över säger dom det är bara att bita ihop fast det är jobbigt ibland ...


Kram på dej

 

 

Svar till : Erika

 

Oja ,.. det är väldigt mysigt när hon ringer och saknar mej ...men endå väldigt svårt när hon är så ledsen över det men det gick säkert över på en gång :-)

Min vecka går OTROLIGT fort jag hinner inte med och planera saker Nea går på dagis Måndag - Onsdag mellan 09-14 också så där går det några timmar

Vi gör många saker men vi skulle behöva göra fler :-) men dagarna räcker inte riktigt ttill åt det ...

Jadu kan jue bara tänka dej hur sakta veckan hon är borta går ? hehe det är dom längsta dagarna i mitt liv .... så tyst ....


Kram på dej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards