Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Ibland kan man inte !

Av Linda Johansson - 7 mars 2011 18:26

Behärska sig .... Ibland blir man så OTROLIGT arg så man vet inte vet vad man ska göra ... Det kokar i än och man har lust att drämma till ...

Idag var det en sån dag , då jag fick bita mej i tungan både än och två gånger

Jag var så JÄVLA arg så jag så rött ....

Tur att man kan behärska sig lite grann iaf ...

FAN om detta händer än gång till då kan jag INTE lova att jag kan behärska mig lite bra som jag gjorde idag ....

Och det JÄVLIGASTE är att det är der "Hon" är ute efter ... att komma åt

den där ömma punkten så det får bägraren att rinna över och jag inte

kan behärska mej (vilket jag ALLTID gjort och vill göra) och klipper till

henne så hon har något att komma med för att sätta dit mej ... för det är

jue JUST det hon är ute efter ... "hon" säger att hon vill min dotter väl

att hon älskar henne och bla bla bla ... Men hon kan göra ALLT för att

komma åt mej göra mej illa och göra livet surt för mej ....

Är det att tänka på min dotter ? Hon fattar inte att min dotter blir väldigt

lidande pga det isåfall ... Det kallar jag INTE att bry sig om ett barn !

Men förr eller senare lär det slå emot mot henne själv

för man kan INTE komma undan med sånt här hela tiden ...

Sen är det plötsligt synd om "HENNE" hon mår dåligt hon är ledsen

det är "hon" som är offret ... hur fan kan det komma sig att det är så ?

När det är "hon" som orsakar bråken hon ställer till med bråk

genom sina handlingar ... sen ska det vara synd om henne när hon får höra av mej hur JÄVLA fel hon gör ....

Gaaaaaahhh .... jag vet inte vad jag ska göra för något ...

Jag klarar INTE av detta snart ... Det enda dom vill är att få mej

psykiskt ostabil så jag inte klarar av att ta hant om min dotter ...

Min dotters pappa och hans så kallade Sambo gör detta emot mej ...

Och dom tänker INTE på att det kommer att påvärka Nea negativt också


Näe nu orkar jag inte tänka på det här nå mer då får jag nå slags 

psykbryt här hemma och det är INTE bra ....

 
 
Ingen bild

Erika

7 mars 2011 20:38

Men lilla du, jag förstår hur jobbigt det kan vara. Du pratade om att du ville ha någon helt utomstående att prata med, jag finns här om du skulle vilja det? Jag vet inte vilka dem är och jag vet inte vilken du är så jag är helt outstandning. Hon verkar vara en otroligt fräck människa. Men trösta dig med att du fasiken stått ut nu i alla dessa år, hur stark måste du inte vara då altså? Och jag tror att hon mår otroligt dåligt faktiskt. Du ser det inte men jag tror det, man kan dölja mycket med en fasad vet du..

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards